Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه آمده است:

مطرح شدن مجدد برخی صحبت‌های تفرقه برانگیز و غیرمحترمانه در یک برنامه تلویزیونی اگرچه نشانه روشنی بر ذهنیت خطرناک گوینده این جملات است اما وظیفه ما نصیحت و دعوت به احترام است.

جناب آقای زنوزی مالک محترم تراکتور و ماشین سازی

شب گذشته، در تریبونی که ظاهرا به عملکردش انتقاد دارید اما همواره در آن حاضر بوده‌اید، ادعاهای غیرواقعی و دلسردکننده خود را تکرار کردید و به تلاش خود به بی‌احترامی و حتی تحقیر ادامه دادید، در حالی‌ که در شرایط بحرانی و سخت فعلی باید سعی می‌کردید از این فرصت استفاده کرده و دل‌ها را به هم نزدیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش در متنی که از شما منتشر شده بود در پاسخ به حرف‌های استاد حسین کلانی اسطوره بی‌بدیل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که از مشی و صحبت‌های شما با آن کلاس خاص انتقاد کرده بود گفته بودید که از ایشان درس ادب و معرفت یاد گرفته اید اما در عمل، کودکانه با استفاده از نام پیروزی به دنبال شکستن دل هوادارانی بودید که در نهایت حضور آنهاست که به صندلی‌های فوتبال وجاهت می‌دهد.

امروز در مقابل رفتار تفرقه انگیز شما، ما خوشحالیم که کریم باقری اسطوره فوتبال آذربایجان را روی نیمکت خود داریم. ستاره بزرگ و بااخلاق و قابل احترامی که ضمن احترام به تیم بزرگ تراکتور، پرسپولیسی است مثل خیلی از هواداران ما در تبریز که البته شما اجازه نمی‌دهید برای تشویق تیم موردعلاقه شان به ورزشگاه بیایند. کاش این منش و آرامش را الگوی خود کنید که فوتبال عرصه دوستی و احترام است.

جناب زنوزی! برای یادآوری عرض می کنیم: نامی که شما سعی می کنید تحریفش کنید، حداقل دو دهه در همان تریبون "پیروزی " خوانده شد اما این تماشاگر پرسپولیس بود که آن را در سکوها فریاد زد و حفظش کرد.این کیمیای باشگاه ماست. پس در این میدان گوی نزنید که عرض خود می ‌برید و زحمت ما می‌دارید.

و یک یادآوری دیگر ... از گذشته نمی‌گوییم که شاید در فوتبال نبودید و به خاطر ندارید ، درباره امروزی حرف می ‌زنیم که برخلاف میل و تحمل شما  پرسپولیس با اختلاف صدرنشین لیگ است و در آستانه چهارمین قهرمانی. اگر به خاطر داشته باشید پرسپولیس بازی رفت خود را در تبریز به تراکتور واگذار کرد و حتی از سپاهان و شهر خودرو هم شکست خورد. در آن روزها در پرسپولیس کسی بهانه نیاورد. پذیرفتیم و سخت کار کردیم اما سوال اینجاست که چطور در آن روزها حرفی از مهندسی و به قول شما فساد سازمان یافته نبود؟

این فوتبال است آقای زنوزی! رشته‌ای که خوشبختانه کسی با حرف و وعده در آن قهرمان نشده. اگرچه شما در عرصه عمل انگار چاره‌ای جزتکرار اتهام‌های زشتی که تنها در توجیه ناکامی به زبان می‌آید ندارید. نکاتی که کمیته اخلاق و انضباطی در هر صورت باید پیگیر اثبات یا رد آن باشند و اگر عاری از حقیقت باشد، گوینده را وادار به عذرخواهی کنند.

*پرسپولیس امروز مدیون تلاش بازیکن باغیرت و بزرگ خود و کادرفنی با درایت و ممتازی است که در اختیار دارد و البته موتور محرکه این موفقیت و صدرنشینی هم هوادارانی هستند که صاحبان اصلی تیم و مایه افتخار و غروراند.

کاش سعی کنید در فوتبال کمتر صحبت کنید و بیشتر ببینید و بیاموزید که شاید حق هواداران تیم‌تان بیش از اینی است که در دوره مالکیت شما برایشان رقم خورده است.

در پایان، برای هموطنان عزیز در جای جای این خاک عزیز آرزوی سلامت کامل داریم. بیایید کنار هم باشیم و با هم از این بحران عبور کنیم.

256 251

کد خبر 1365169

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در این فصل فوتبالی فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. شمالی‌ها فصل را به امید شگفتی در لیگ و آسیا آغاز کردند و هیات‌مدیره باشگاه در بحث انتخاب مدیرعامل و سرمربی نقش پررنگی داشت اما هر چه فصل جلو رفت آنها با وجود برنامه‌ریزی مناسب، در نتیجه‌گیری موفق نبودند تا اینکه تغییر سرمربی و اضافه شدن چند بازیکن در نیم فصل به آرامی روند آنها را تغییر داد و بهبود بخشید. نساجی اما در طول سالهای اخیر در جنبه مالی و اداری هر سال بهتر از قبل عمل کرده است.

تیمی که زمین تمرین نداشت و حتی در تامین آب معدنی تیم با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کرد، حالا بی‌دغدغه تمرین می‌کند و بهترین امکانات در اختیارش است. در شرایطی که تیمهای بزرگ درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای بودند ببرهای مازندران مجوز حرفه‌ای خود را به راحتی کسب کرد و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت؛ آن‌هم زمانی که تیم‌های بزرگ ایران نتوانستند این مجوز را به دست آورند.

در ابتدای فصل تغییرات مدیریتی در نساجی با حضور درودگر در پست مدیرعامل آغاز شد اما با پیش‌روی در طول فصل و رقابت‌های قهرمانی آسیا، نساجی نتایجش ضعیف‌تر شد تا اینکه در پایان دیدار مقابل الهلال آنها در بدترین وضعیت در سال‌های اخیر قرار گرفتند. در این مقطع رضا حدادیان، مالک نساجی شخصا وارد عمل شد و تغییرات را در کادر مدیریتی و فنی اعمال کرد. حمیدرضا بایندریان، فرد مورداعتمادش را به سمت مدیرعامل انتخاب و کمی بعد ساکت الهامی به عنوان سرمربی به این تیم پیوست تا شرایط بحرانی تحت کنترل قرار گیرد.

این تغییرات ابتدا شرایط را در تیم پایدار کرد و در ادامه آنها به آرامی به روند مثبت در امتیازگیری رسیدند تا امیدهای برای آینده نساجی زنده بماند. از یک‌سو تیم‌های پایه نساجی با امکاناتی مناسب در رده‌های مختلف شکل گرفت و عملکرد مناسبی در لیگ‌های استانی و کشوری داشت، تیم فوتبال بانوان نساجی تشکیل شد و از سوی دیگر با تصمیم مالک، بازی‌ها برای مرذم قائمشهر رایگان شد تا از حضور حداکثری هواداران استفاده شود.

علاوه بر این در این سالها بدهی‌های نساجی به طور کامل پرداخت شد و همیشه در پرداختی‌ها و شرایط اردو جزو تیمهای با برنامه و بدون شکایت لیگ ایران بوده است. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و خطوط هوایی وارِش به خوبی دوباره ثبات را به این تیم تزریق کرد. ببرهای مازندران از لحاظ امکانات سخت‌افزاری اگر بالاتر نه، دست کمی از تیمهای بزرگ ندارند. اردوهای خارجی در پیش فصل و تعطیلات در کنار دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم‌های خارجی در این سالها، بخشی از برنامه مداوم نساجی شده است.

پرداختی بازیکنان نساجی همگی بالای ۶۰ درصد است و پاداش‌های خوبی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته می‌شود. یکی از دلایل اینکه در این سال‌ها با وجود تمام اتفاقات نساجی در سطح اول فوتبال باقی مانده است سیستم مالکیتی و رضا حدادیان است. او با همه وجود کنار نساجی و فوتبال مازندران است وگرنه چه کسی حاضر است میان اضافه کردن هواپیما به ناوگان هوایی شرکت و هزینه بی‌برگشت در فوتبال ایران، دومی را انتخاب کند؟ حدادیان برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد و باید منتظر ماند تا ببینیم این اتفاقات چگونه رقم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم