Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبت جمالی نیا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش آفرینی همه افراد در شکست کرونا افزود: همه باید با دستکش و ماسک برای انجام امور ضروری در معابر و خایابان ها تردد کنند و صاحبان واحدهای صنفی که هم اکنون فعالیتشان ضروری نیست، واحدهای خود را تعطیل و خانواده خود را در منزل قرنطینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در شهرستان سرپل ذهاب بیشتر صنوف غیرضروری با توجه به آگاهی بخشی های انجام شده تعطیل است و بازارچه پوشاک و زرگری ها و خیاطان و پارچه فروشی ها و صنف کیف و کفش فروشی ها تعطیل است و همین رعایت کردن می تواند در جلوگیری از شیوع بیماری ویرسی کرونا سهم داشته باشد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این شهرستان کار غربالگری و ضدعفونی خیابان ها و معابر و مکان های عمومی به طور مستمر با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود در حال انجام است و یک مرکز ۱۶ ساعته نیز برای غربالگری بیماران و همچنین اتاق ایزوله در بیمارستان برای بیماران مبتلا پیش بینی و راه اندازی شده است.

 جمالی نیا از بسیج نیروهای بسیج و حضور فعال نیروی انتظامی برای کار غربالگری و همچنین برخورد و نظارت بر واحدهای اغذیه فروشی و مرغ فروشی و قصابی و نانوایی های سطح شهر خبرداد و گفت: همه پای کار آمده اند تا بتوانیم با تمام توان با بحران کرونا مقابله کنیم.

او اضافه کرد: همچنین هشت سمن مردمی و چهار پویش مردمی برای مقابله با کرونا برای آگاهی بخشی به مردم و همچنین مشارکت در ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر پای کار آمده اند و چندین مرکز تولید ماسک نیز در شهرستان ایجاد شده است و در تمامی روستاها نیز مردم با تمام توان به تولید ماسک و تهیه اقلام مورد نیاز و ضدعفونی سطح روستاها می پردازند.

فرماندار  سرپل ذهاب گفت: مردم هم اکنون در سرپل ذهاب به خوبی همراهی کرده اند و امید است از این پس نیز با همراهی بیش از پیش بتوانیم همه باهم شاهد شکست کرونا باشیم.

 او ادامه داد: همراهی مردم سرپل ذهاب در لغو برگزاری آیین های ختم، عروسی، مجالس و مهمانی های خانوادگی و نرفتن به مزار و همچنین ماندن در منزل و رعایت موازین بهداشتی وتوجه به هشدارهای موجود در خصوص کرونا قابل تقدیر است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۰۲ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار ۷۲۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۳۳۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.  

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده دانشگاه علوم پزشکی دی ماه کیف و کفش ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در «اراضی کلوان» بخش آسارا و منطقه «خدایار خان» ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند، اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اعلام اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات، ۵,۹۰۰ میلیارد تومان است و با اشاره به اقدامات قانونی انجام شده اظهار داشت: در این عملیات تفکیک، قطعه بندی و دیوارکشی ۵۷ مورد، بنا و ویلای غیرمجاز ۱۰ مورد، محوطه سازی ۲۶ مورد، دپوی مصالح ۱۳ مورد و همچنین موارد متعددی اعم از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی با یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری از جلوگیری تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی، تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نمی‌دهیم.

کد خبر 6090651

دیگر خبرها

  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج