Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@04:27:03 GMT

مناطق پرخطر شیوع کرونا در مازندران شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۳۵۶۵

مناطق پرخطر شیوع کرونا در مازندران شناسایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با تاکید بر شناسایی و مسدود کردن مناطق پرخطر شیوع کرونا در استان اظهار داشت: مدیریت این بیماری در مازندران به خوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه باید کروناویروس را جدی بگیریم به روند روبه رشد مبتلایان این بیماری در استان اشاره و اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا جلوی گسترش این بیماری را بگیرم و از هدایت این موج به سمت روستاها خودداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده وزیر بهداشت با اظهار اینکه این بیماری تاکنون در مازندران ۶۲ قربانی گرفت، یادآور شد: مردم حتی المقدور باید از حضور در تجمعات و خارج از منزل پرهیز کنند زیرا بهترین راه پیشگیری از سرایت بیماری مانده در منزل است.

حامد روخانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز از مردم خواست تا بیماری کرونا را جدی گیرند زیرا قدرت سرایت این ویروس بسیار بالا است، افزود: باید مناطق پرخطر و پرتردد رصد و کنترل شود.

وی آمار بستری و مراجعات در برخی شهرستان‌های استان را بالا دانست و گفت: در روزهای آینده را حضور جمعیت در فضاهای عمومی انتظار می‌رود که روند بیماری بیشتر شود از این‌رو باید توجه کافی به رعایت مسائل بهداشتی داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران دانشگاه علوم پزشکی شورای اداری وزیر بهداشت ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای عالی معادن با اشاره به سهم معدن در تولید ناخالص داخلی اظهار کرد: سهم ما از تولید ناخالص داخلی حدود سه درصد است.

وی با اظهار اینکه اگر با روند کنونی پیش برویم حدود ۲۵ سال دیگر به سهم ۱۰ درصد نخواهیم رسید، افزود: واگذاری معادن باید واقع بینانه صورت گیرد و کشف معدن، بهره برداری و فراوری باید منطقی و دقیق صورت گیرد.

وی گفت: سهم معدن در تولید ناخالص ملی حدود شش درصد است در حالی در کشور ۱۱ هزار واحد معدنی وجود دارد که بزرگترین معادن در دست شرکت‌های دولتی است.

استاندار مازندران یادآور شد: باید طبق اصل ۴۴ قانون اساسی و طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری باید بخش دولتی به مردم واگذار شود در حالی که ۹۰ درصد مجوزهای صادره مربوط به شرکت‌های کوچک است.

نوری گفت: ۹۰ درصد برداشت معدنی توسط شرکت‌های خصولتی صورت می‌گیرد از این رو برای حکمرانی شایسته نیازمند آن هستیم که سند مبتنی بر نقشه راه در حوزه معدنی ترسیم کنیم.

وی افزود: بسته‌های سرمایه گذاری، پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی در نقشه راه معادن باید مشخص شود در عین حال باید معادن دوستدار محیط زیست داشته باشیم.

وی بر لزوم مدیریت آلاینده‌های معدنی تاکید و اظهار کرد: از نظر فرهنگی باید نسبت به توانمندی سازی مردم حاشیه معادن اقدام کنیم و زنجیره ارزش معدنی را فعال کنیم.

کد خبر 6099885

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • اگر این بیماری‌ها را دارید غذای کنسروی نخورید
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند