Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قامتی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده‌های فرعی منشعب از جاده‌های اصلی نیشابور به سمت مناطق گردشگری و تفریحی تا اطلاع ثانوی مسدود است اما تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت در مسیرهای اصلی نیشابور باید در سطح ملی گرفته شود.

وی اظهار داشت: در مبادی ورودی شهر نیشابور از اشخاصی که از سایر شهرها می‌خواهند وارد این شهر شوند آزمایش کرونا گرفته می‌شود و در صورت مشکوک بودن جواب آزمایش قرنطینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار نیشابور گفت: طی تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار شهرستان نیشابور گرفته شد ارائه خدمات توسط تمامی صنوف ضروری مانند عرضه مواد غذایی و بهداشتی ادامه خواهد داشت و کمبودی هم در عرضه این اقلام وجود ندارد.
رییس اتاق اصناف نیشابور هم در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تردد غیر ضروری کسبه و شهروندان به جز صنوف ضروری سایر اصناف به طور موقت تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
عبدالله قدمیاری افزود: بر این اساس ارائه خدمات به شهروندان توسط تمامی رسته‌ های صنفی عطار و خواربار فروش، نانوایی‌ها، فروشندگان گوشت، مرغ و ماهی و میوه و تره بار ادامه دارد و برخی از اصناف مانند آپارات و تعویض روغن، صافکاران و نقاش اتومبیل، تعمیرکاران لوازم خانگی، مکانیک، ابزار و یراق و رسته صنفی فروش کود و سم با ارائه لیست کشیک فعالیت خواهند داشت.

براساس آخرین آمار رسمی با اضافه شدن ۱۴۳ مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به ۵۶۸ نفر رسید که ۳۵۴ نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۱۴ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ها و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۸۵ نفر بیمار کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار بیماران را دارد.

ظرف روزهای ۳۰ بهمن گذشته تا ۲۵ اسفند ماه جاری دو هزار و  ۹۱۸ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و در این مدت تاکنون هزار و ۸۵۱ نفر از شهروندان خراسانی مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده‌اند. 

هزار و ۶۸۷ نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تاکنون ۹۸۲ نفر از آنها بهبود یافته و از بیمارستان به منزل رفته‌اند.

تعداد جانباختگان بیماری کرونا  در خراسان رضوی که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت بوده ۴۲ تن بوده که از این تعداد ۲۲ تن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۹ تن در حوزه دانشکده علوم پزشکی نیشابور و چهار تن در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تربت‌جام فوت کرده‌اند. حوزه جغرافیایی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز سه بیمار فوتی و  دانشگاههای علوم پزشکی تربت‌حیدریه و گناباد هم هرکدام دو تن فوتی بر اثر کرونا را ثبت کرده‌اند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی کود گوشت میوه و تره بار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند