Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@14:46:48 GMT

افزایش موارد ابتلا به کرونا در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۳۶۷۴

افزایش موارد ابتلا به کرونا در ژاپن

براساس داده‌های وزارت بهداشت ژاپن، موارد ابتلا به عفونت‌ COVID-۱۹ در ژاپن ۵۳ مورد افزایش داشته و امروز به ۷۷۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، براساس داده‌های وزارت بهداشت، ژاپن تعداد ابتلا به عفونت‌ COVID-۱۹ در ژاپن ۵۳ مورد افزایش داشته و امروز به ۷۷۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر موارد تأیید شده مربوط به جزیره هوکایدو در ژاپن است که ۱۴۴ مورد را تأیید کرده و وضعیت اضطراری را اعلام کرده است.

براساس آخرین آمار، استان  آیچی دارای ۱۲۱ مورد تأیید شده  است؛ به ترتیب اوزاکا ۱۰۲ ، توکیو ۸۷ ، هیوگو ۶۷ و بخشدار کاناگاوا ۵۰ مورد عفونت COVID-۱۹ را تأیید کرده‌اند.

۶۹۷ مورد عفونت در کشتی تفریحی «پرنس دیاموند»که قبلاً در بندر یوکوهاما قرنطینه شده بود جداگانه محاسبه شد.

براساس اعلام وزارت بهداشت، آمار تلفات در ژاپن از ویروس کرونا در حال حاضر ۲۹ نفر است که از این میان هفت نفر مربوط به کشتی کروز می‌شود.

۴۶ بیمار مبتلا به علائم شدید در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و تعدادی از‌ آنها نیز نیازمند به دستگاه‌های کمک تنفسی هستند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرده است که پس از بهبود علائم، ۵۲۵ نفر از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ژاپن وزارت بهداشت عفونت ابتلا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند

شرکت آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کرونا، این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت انگلیسی ـ سوئدی آسترازنکا می‌گوید به دلیل مازاد واکسن‌های کووید19 این محموله‌های خود را از سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که از زمان آغاز همه‌گیری کرونا چندین نسخه به‌روز شده از واکسن‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا ساخته شده از سوی شرکت‌های مختلف راهی بازار شده و همین مسئله موجب پدید آمدن مازاد واکسن‌ برای بیماری کرونا شده است.

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

براساس گزارش گاردین، در 7 می، آژانس دارویی اروپا اطلاعیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این واکسن دیگر مجاز به استفاده نیست. AstraZeneca در بیانیه‌ای گفت که این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که در حال حاضر انواع واکسن‌های جدیدتری در دسترس هستند که برای هدف قرار دادن انواع کووید-19 سازگار شده‌اند.

با وجود این، چند روز پیش در پی شکایت دسته‌جمعی گروهی از شهروندان بریتانیایی، این شرکت اعتراف کرده بود که موارد نادری از واکسن‌های کرونای شرکت آسترازنکا به ایجاد لخته خون و مرگ بیماران منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا تعداد خانه‌های خالی در ژاپن رو به افزایش است
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • درد زیر بغل نشانه چیست؟
  • تغییر رنگ ادرار، بوی ادرار و ظاهر ادرار نشانه چیست؟
  • خطر ابتلا به سنگ کلیه با انجام این ۸ مورد
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور