Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:57:09 GMT

سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۳۷۶۴

سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است

سردار علی فدوی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوای گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: سپاه همانند همیشه در وسط معرکه قرار دارد و این بار برای رفع کامل نگرانی مردم و مهار کرونا، وارد عمل شده است.

وی از فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان خواست برای ریشه کن کردن این ویروس با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج و سپاهی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح در استان گفت: سپاه نینوا نقش تاثیر گذاری در پیشرفت و توسعه استان دارد.

هادی حق شناس اظهار داشت: سردار معروفی فرمانده پیشین سپاه گلستان در دوران سیل، پساسیل و رویدادهای دیگر اجتماعی، مجاهدت های فراوانی از خود به یادگار گذاشت.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم تقویت جبهه انقلاب، توجه ویژه به آمادگی رزم، مردم یاری و خدمت رسانی، تعامل و ارتباط بیشتر با مسوولان، تقریب و گسترش همدلی مذاهب و اقوام استان را از اصلی ترین برنامه های خود برشمرد.

در پایان این مراسم، سردار علی‌جمعه ملک شاهکویی با حکم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان معرفی شد.

سردار ملک شاهکویی پیش از این مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان بود.

سردار حسین معروفی که حدود ۲۰ ماه فرمانده سپاه نینوا گلستان بود، ۱۵ اسفند ماه امسال جاری به عنوان فرمانده لشکر ۴۱ ثارلله کرمان معرفی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معارفه هادی حق شناس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرمانده سپاه نینوا سپاه نینوا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند