Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:52:57 GMT

آغاز تولید تله فیلم سینمایی راز برلین در اراک

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۳۷۷۷

آغاز تولید تله فیلم سینمایی راز برلین در اراک

به سفارش شبکه آفتاب و حمایت معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، تولید تله فیلم سینمایی « راز برلین » در اراک کلید خورد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی، به سفارش شبکه آفتاب و حمایت معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، مرحله تولید تله فیلم سینمایی 90 دقیقه‌ای «راز برلین» با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی، دبیقی مدیر کل صداوسیمای استان و جمعی از مدیران فرهنگی در اراک آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش «یک میلیون مادر» به فیلم همجنس‌خواهانه دیگراستدیوهای هالیوود یک به یک بسته می‌شوندفینال مسابقه "یک دو صدا" رادیو به نوروز رسیدتقاضای کامران تفتی از مردم: تو را به خدا سفر نروید/ در "سرزمین گرم" سعید نعمت‌الله بازی می‌کنم

تله فیلم سینمایی 90 دقیقه ای «راز برلین» به تهیه کنندگی سعید مرادی  و کارگردانی سامان مراد حسینی با ساختاری نمایشی و محوریت دینی و 20 روز تلاش شبانه روزی عوامل جهت پیش تولید و همچنین 15 روز برای تولید، با حضور در بیش از 20 لوکیشن مختلف، تهیه و تولید و بزودی از شبکه یک سیما و شبکه استانی آفتاب به روی آنتن خواهد رفت.

این پروژه با حضور بازیگرانی نامی و مطرح همچون: فریباجدی کار - سیامک اطلسی– نیلوفرشهیدی - فرخنده فرمانی زاده – لیداعباسی – امیرکرمی - جعفرطریقتی – پوریا رضایی و نیز نویسندگی محسن جسور و کارگردانی سامان مرادحسینی تولید می شود. همچنین در این تله فیلم، مدیر تصویربرداری پویان آقابابایی - مدیرصدابرداری هادی سلیمان زاده - طراح چهره پردازی مسعودعربی- طراح صحنه ولباس صدراصدری – مدیرتولیدسعیدعطایی- مدیرتدارکات محمدوطن چی- مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان امیر رونقی- عکاس وتصویربردارپشت صحنه مهدی عباسی- تدوین منوچهرصانعی- صداگذار هادی افشار- موسیقی رضاخسروی - اصلاح رنگ و نور هاله گرجی - منشی صحنه کیمیانوری و ناظرکیفی داریوش منتظری بر عهده دارند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما رسانه ملی سینما رسانه ملی تله فیلم سینمایی راز برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت

در روزهای پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «معصومیت از دست رفته ۱»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «رادیکال»، «۳۰ نابغه»، «بی نظیر»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «شش قهرمان» و «ریکا» پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
زاده شده برای پرواز ۲۳:۳۰
شبکه سه
معصومیت از دست رفته ۱ ۱۰
محموله نهایی ۱۶
کلاهبرداران ۲۴
شبکه چهار
رادیکال ۲۰:۳۰
شبکه تهران
بی نظیر ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
۳۰ نابغه ۱۳
مرد کار ۱۵
آخرین اتوبوس ۱۷
نسخه سحرآمیز ۱۹
هندوستان آزاد ۲۱
پهنه شب ۲۳
شبکه کودک
شش قهرمان ۱۴
شبکه امید
ریکا ۱۷
شبکه فراتر
مرد مورچه‌ای ۲۲
کد خبر 749922

دیگر خبرها

  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود