Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به همراهی ستاد کل نیروهای مسلح از ابتدای تشکیل ستاد ملی، از اقدامات قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح قدردانی کرد.

اخبار اجتماعی-در این اطلاعیه آمده است:

1. فرمان هوشمندانه و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح در استمرار همراهی‌های همه جانبه نیروهای مسلح با ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ضمن افزایش سرعت و ظرفیت خدمت رسانی به مردم به بسیج کامل امکانات کشور برای ریشه‌کن کردن این بیماری کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2. اقدامات این قرارگاه با محوریت کامل ستاد ملی و هماهنگی با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و در راستای تسهیل و ارتقای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط کشور و بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود در کشور برای پیشگیری از ابتلا و درمان مبتلایان به میزان حداکثری است. همراهی ستادکل نیروهای مسلح علاوه بر افزایش ظرفیت‌ مراکز درمانی، به فرایندهای پیشگیری، شناسایی و مراقبت نیز کمک شایانی خواهد کرد.

3. موضوع اعمال محدودیت و کاهش ترددها، سفرهای شهری، بین شهری و کاهش تجمعات غیرضروری، همچنان با درخواست وزارت بهداشت و درمان و با تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا نیروهای مسلح وزارت بهداشت بهداشتی و درمانی مقام معظم رهبری نیروهای مسلح وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا نیروهای مسلح ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد