Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:23:35 GMT

فروش ابزارآلات دستی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۳۸۵۲

فروش ابزارآلات دستی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

صنایع ساخت محصولات فلزی، چوبی، شیشه‌ای و... از ماشین‌آلات متعددی استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، با توجه به این‌که ماشین‌آلات علاوه بر فضای زیادی که اشغال می‌کنند قیمت بالایی نیز دارند فعالین صنایع مختلف از جمله صنعت چوب، تمایل زیادی به خرید ابزارآلات دستی نشان می‌دهند. در این متن قصد داریم به معرفی تعدادی از ابزارآلات نجاری و دستی مورد نیاز کارگاه‌های چوب بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع ابزارآلات دستی صنعت چوب

ابزار آلات دستی همان‌طور که در قسمت قبل ذکر شد جایگزین مناسبی برای ماشین‌آلات می‌باشند؛ به همین دلیل بسیار پرطرفدار هستند. ابزارآلات دستی نقش مهمی در پیشبرد کار در کارگاه‌ها دارند و بسیار ارزشمند می‌باشند. ابزارآلات دستی که همان ابزارآلات نجاری محسوب می‌شوند به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که ما در این مقاله به تعدادی از آن‌ها که بسیار پرکاربرد هستند اشاره می‌کنیم.

اورفرز

اورفرز یکی از ابزارآلات دستی مهم در صنعت چوب است که در مدل‌های مختلفی تولید و به کار گرفته می‌شود. اورفرز انگشتی، اورفرز دستی، اورفرز مینیاتوری، اورفرز مشتی و فرز جا قفل زن نمونه‌هایی از انواع اورفرز مورد استفاده در صنعت چوب و سایر صنایع می‌باشند. اورفرزها با توجه به این‌که در مدل‌های تخصصی تولید می‌گردند؛ عملیات مختلفی از قبیل برش، حکاکی، ایجاد اشکال و طرح‌های هندسی، برش قسمت قرارگیری بیسکویت چوبی، محل قرارگیری جای قفل و ... را انجام می‌دهند.

اره فارسی بر

اره یکی از ابزارهای برشی کاربردی در صنعت چوب است که در انواع مختلفی از قبیل اره فارسی بر، عمود بر و افقی بر تولید می‌شود. اره فارسی بر یک نوع اره است که برای برش زاویه‌دار و ایجاد قطعات فارسی شده به کار می‌رود. اره فارسی بر در مدل‌های مختلفی از قبیل دستی، کشویی، صندوقی، یک‌طرفه و دوطرفه عرضه می‌شود که در ساخت قاب عکس، درب و پنجره و مواردی از این قبیل به کار می‌رود.

رنده دستی

رنده دستی از قدیمی‌ترین ابزارهای دستی در کارگاه‌های صنعت چوب است که جهت باربرداری، صیقلی کردن سطح چوب و فرم دهی آن به کار می‌رود. رنده دستی از لحاظ شکل و سایز در مدل‌های مختلف تولید می‌شود که هر کدام جهت امور خاصی به کار می‌روند. انواع رنده دستی مورد نیاز در کارگاه‌های صنعت چوب به شرح زیر می‌باشد:

رنده بال کبوتری

رنده انگشتی

رنده بغل دروراهه

رنده دستی

سوهان

سوهان نیز یک نمونه از ابزارآلات دستی مورد نیاز در کارگاه‌های صنایع چوب است که علاوه بر باربرداری از سطح چوب در امور هنری و ساخت زیورآلات چوبی به کار می‌رود. سوهان چوب در مدل‌هایی از قبیل گرد، نیم گرد، مثلثی، دم موشی، چاقویی و دو لبه تولید می‌شود. سوهان بر اساس طراحی آج و شکل دندانه‌ها تقسیم‌بندی می‌شود و برای متریال های مختلف به کار می‌رود. در مواردی نیز سوهان علاوه بر باربرداری مخصوص تیزکاری اره نواری و تیغه‌ها می‌باشد.

اره دستی

اره دستی برای برش پانل و قطعات چوبی به کار می‌رود و در چندین مدل مختلف تولید می‌گردد که برای عملیات‌های مختلف استفاده می‌شوند. اره دستی نیز در مدل و سبک‌های مختلفی از قبیل اره دستی نجاری، اره دم‌روباهی، اره پشت‌دار و کمان اره‌مویی تولید می‌گردد. لازم به ذکر است که تیغه‌اره دستی در عرض و طول‌های مختلف تولید می‌شود، همچنین تعداد دندانه‌ها و جهت آن‌ها نیز متفاوت است.

مغار

مغار از دیرباز برای حکاکی و کنده‌کاری در صنعت چوب به‌ کار رفته است. مغار معمولا دارای دسته چوبی یا پلاستیکی می‌باشد که با ضربه‌های چکش‌های مخصوص پلاستیکی طرح و نقش‌ها را روی چوب حکاکی می‌کند. مغار نیز مانند سوهان و سایر ابزارهای دستی در مدل‌های مختلف تولید می‌شود و هر نوع تیغه برای یک عملیات یا طراحی مخصوص استفاده می‌گردد. مغار نجاری در انواع مختلفی به شرح زیر تولید می‌گردد:

مغار نیم باز

مغار گلویی

مغار تخت

مغار چاقویی

مغار شفره

مغار خراطی

مغار مورب

گیره، کلمپ و پیچ دستی

گیره، کلمپ و پیچ دستی جز ابزارآلات دستی کمکی محسوب می‌شوند که در راستای تولید بهتر محصولات چوبی به کار می‌روند. گیره و پیچ دستی در مدل‌های مختلفی از قبیل سی کلمپ، پیچ دستی F شکل، گیره ماهی و گیره‌های تفنگی تولید می‌گردند. علاوه بر گیره‌ها، کلمپ ها نیز در چندین مدل مختلف از قبیل کلمپ بادی، کلمپ افقی، کلمپ عمودی و کلمپ کششی تولید می‌شود. به‌طورکلی گیره، کلمپ و پیچ دستی برای ثابت نگه‌داشتن، محکم کردن و جابه‌جایی قطعات و پانل‌ها در هنگام مونتاژ، سوراخ‌کاری و اتصال به کار می‌روند.

قیمت ابزارآلات نجاری

 ابزار آلات نجاری در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع ابزارآلات نجاری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹

Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابزارآلات صنعتی مدل های مختلف مختلف تولید کار می رود تولید می شود کارگاه ها صنعت چوب پیچ دستی آلات دستی اره دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری بیان کرد: صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • فروش اینترنتی دارو