Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز یکشنبه در دیدار با جمعی صاحبان واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان که اجاره بهای واحدهای خود را بخشیدند اظهار داشت: این اقدام عزیزان در بخشش اجاره بهاء، الگویی خوب بود و ما نیز با توجه به اختیارات موجود اجاره بهای واحدهای صنفی موقوفات که تحت نظر مجموعه نمایندگی ولی فقیه و دفتر امام جمعه زاهدان است را برای ماه‌های اسفند و فروردین بخشیدیم و امیدواریم که این بلا زودتر از سر مردم ما کم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زمانی که خبر اقدام شما عزیزان را شنیدم بسیار خوشحال شده و برای شما دعای خیر کردم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: این اقدام شما نشان از روح بلند و اعتقادتان به خداوند دارد که این روحیات در جامعه برای ما خوشحالی به بار می‌آورد و موجب رضایت خداوند هم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: همانند دانیال شه بخش ورزشکار این استان که به المپیک راه یافت و روحیه امید را در چند روز اخیر بوجود آورد این اقدام شما نیز قهرمانانه و موجب شادی شد.

وی تصریح کرد: این اقدام باید موجب بوجود آمدن الگویی در جامعه شود که به فکر همنوع بودن و کمک به یکدیگر را رواج دهد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: این بلا امتحانی برای همه مردم است و هرکس در حد خود امتحانی را پس می‌دهد و دعا می‌کنیم خداوند متعال بر مال و جان شما عزیزان توفیق بیشتر عنایت کند.

رییس خانه اصناف مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ما در سطح استان ۴۵ هزار واحد صنفی داریم که بالغ بر ۶۰ درصد مساجر بوده و با اقدام این عزیزان در بخشش اجاره بها بسیار به این افراد کمک شده و بار بزرگی از دوش کسبه ما برداشته است.

سیدعلی میرحسینی افزود: امیدواریم ما در این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده و با وجود عزیزانی همچون افرادی که اجاره بها را بخشیدند بتوانیم کمکی به قشر کسبه خود بکنیم.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی دنیای ما به این شکل در آمده که نیازمند همراهی همه مردم و یاری رساندن به یکدیگر شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا المپیک جامعه رهبر معظم انقلاب سیستان و بلوچستان ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • معافیت ویژه مازندران در پذیره اجاره موقوفات
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند