Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به درخواست معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مردم با مراجعه به سامانه خودمراقبتی کرونا و ثبت نام در سامانه ، نظام سلامت کشور را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل این بیماری یاری کنند.
همه مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام موثری را در ارتقای سلامت استان در مقابله با شیوع کرونا بردارند.

در نشانی یادشده پس از ثبت روز و ماه ، در قسمت سال تولد عدد ثبت نمی شود  و با ثبت کد چهار رقمی امنیتی  امکان ادامه تکمیل پرسشنامه نیست . 

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در استان یزد امروز گفت: تعداد مبتلایان کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۳۲۶ نفر رسید که از این تعداد آزمایش ۳۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شد .

ابراهیم سلمانی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این آمار مربوط به ساعت ۱۴ امروز  است، بر اطلاع‌رسانی سایر اخبار مرتبط تا شامگاه یکشنبه خبر داد. 

وی شنبه شب گفته بود که هزار و ۲۴۴ نفر با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی و بهداشتی استان در این مدت بستری شدند که  ۵۳۸( ۴۳.۲۴) نفر بهبود یافتند و با نظر پزشک معالج از بیمارستان مرخص شدند و در این مدت ۲۶ تن به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹( کرونا) در استان جان باختند.

سلمانی از مردم خواست، از رفت و آمدهای برون و درون شهری و غیرضروری در شهر خودداری کنند و برای کاهش شیوع بیماری در استان در خانه های خود بمانند.

 همچنین  فخرالسادات خامسی هامانه عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا امروز ( یکشنبه )  در گفت و گو با ایرنا گفته بود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری و صیانت از سلامت مردم و کسبه ، همه صنوف به استثنای واحدهای تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان تا پنجم فروردین‌ماه‌ ۱۳۹۹ استان تعطیل شد.

در مرحله نخست تعطیلی بازار طرح یادشده از چهارشنبه هفته قبل به مدت چهار روز در استان یزد اجرا شد و هدف از این اقدام پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری در میان مردم  است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری پزشک جامعه مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حامد یزدی‌مهر بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی فعالیت این سامانه از فردا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته ازسوی کارشناسان هواشناسی باید منتظر رگبار باران رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط، گردوخاک و احتمال وقوع تگرگ به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب در کل استان تهران به‌ویژه ارتفاعات باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به همه مردم به‌ویژه ساکنین ارتفاعات توصیه کرد که بر اساس هشدار صادر شده و توصیه های مدیریت بحران به هنگام فعالیت سامانه بارشی از تردد غیرضروری در جاده‌ها پرهیز کنند و در حین تردد نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر استحکام بخشی به سازه‌های موقت، سبک و ناپایدار گفت: لازم است این اقدامات انجام شود چرا که در صورت عدم استحکام کافی شاهد حوادث ناگواری خواهیم بود.

یزدی مهر اجتناب از صعود به ارتفاعات و کار در مناطق مرتفع را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کوهنوردان و افرادی که در ارتفاع کار می‌کنند هوشیار باشند و از صعود به ارتفاعات به طور جدی خودداری کنند.

وی پرهیز از اسکان در حاشیه رودها و مسیل‌ها، قرار گرفتن در لبه پشت‌بام و مجاور سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه‌کاره را از دیگر توصیه‌های لازم به شهروندان برشمرد و گفت: لازم است که دستگاه‌های امدادی نیز آمادگی خود را در این خصوص ارتقا دهند.

وی در خصوص احتمال بارش تگرگ نیز هشدار داد و تاکید کرد: کشاورزان عزیز در نگهداری از نهال‌ها، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی‌مهر بر ضرورت خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و اطمینان از لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، نیز تاکید کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229190 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درمورد فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات
  • هشدارمدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات پایتخت
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران
  • هشدار مدیریت بحران مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران 
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان یزدی/ بروز مداخلات جوی در بافق