Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نظارت‌های بهداشتی در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تشدید شده است، افزود: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، شیوه‌نامه‌ای تهیه و ابلاغ کرده‌ایم که به موجب این شیوه‌نامه و چک‌لیست پیوست آن، تمامی میادین و بازارها هر روز مورد نظارت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آموزش رعایت نکات بهداشتی به کارگران غرفه‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار کرد: جداسازی جایگاه صندوقداران و تفکیک بخش‌های عرضه آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره بار از دیگر اقداماتی است که به منظور حفظ بهداشت و تامین سلامت شهروندان اجرا کرده‌ایم، هر چند موفقیت این اقدامات در گرو همراهی و همکاری شهروندان است.

راد با بیان اینکه روز گذشته شاهد استقبال دور از انتظار و مراجعه کم‌سابقه شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار بودیم و همکاران ما در این مراکز با تمام توان برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان اقدام کردند، تصریح کرد: از امروز، ساعت کار میادین و بازارها را افزایش داده‌ایم و این مراکز از امروز تا روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب یک‌سره مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه هر سال مبالغی بابت آذین بندی میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه بهار و به مناسبت عید نوروز هزینه می‌شد، خاطرنشان کرد: به مدیران میادین میوه و تره بار ابلاغ کرده‌ایم که به خاطر وضعیت موجود، به جای تزیین میادین و بازارها، هزینه آن را صرف تهیه ماسک و دستکش برای کارگران غرفه‌ها و کارکنان و نیز تامین مواد ضد عفونی‌کننده برای شست و شو و ضد عفونی کردن این مراکز کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران میادین میوه و تره بار شهرداری تهران میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار