Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز یکشنبه بیست و چهارم اسفند ماه برگزار شد در سخنانی با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: موضوع قرنطینه تهران بحثی است که باید از سوی کارشناسان مطرح شود و نباید اظهار نظر‌های پراکنده از سوی رسانه‌ها بازتاب داده شود، زیرا اظهار نظر‌های غیر کارشناسی و پراکنده در حوزه قرنطینه تهران باعث التهاب فضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی-  رئیس شورای شهر تهران افزود: اظهار نظر واحد از سوی مسئولان می‌تواند تفاهم‌ها در مورد قرنطینه شهر را از بین ببرد و بر اساس دستور ابلاغی فرمانده مبارزه با کرونا که رئیس جمهور است  و اقدامات آن زیر نظر نمکی وزیر بهداشت انجام می‌شود و رئیس مقابله با کرونا در تهران دکتر زالی است و درخواست من این است که مسئولان یک بار بنشینند و موضوع قرنطینه تهران را برای مردم شفاف کنند و بگویند اگر نیاز به قرنطینه تهران است این قرنطینه باید با چه درصد و یا چه نوعی انجام شود.

هاشمی بیان کرد: من به عنوان رئیس شورای شهر تهران به برخی از جلسه‌ها دعوت می‌شوم و نظر خودم را اعلام می‌کنم، اما این حضور بدین معنا نیست که بگویم تهران قرنطینه بشود یا خیر، زیرا اظهار نظر‌های غیر کارشناسی باعث نگرانی شهروندان می‌شود.

و بیان کرد: شاید در مورد تهران نیاز باشد شکل قرنطینه درجه بندی شود و با درجه بندی مشخص انجام شود، اما باید تاکید کرد که نمی‌توان تمام شهر را تعطیل کرد و متولیان خدمت رسانی نکنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نامه اعتراض هئیت تطبیق فرمانداری به یازده بند از تبصره‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران است که ما امروز در صحن شورا آن را به بحث می‌گذاریم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران وزیر بهداشت بودجه رئیس شورای شهر تهران وزیر بهداشت قرنطینه تهران رئیس شورای شهر تهران قرنطینه تهران اظهار نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول