Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:27:00 GMT

تعیین قهرمان چمپیونزلیگ به سبک یورولیگ بسکتبال!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۴۸۴۸

تعیین قهرمان چمپیونزلیگ به سبک یورولیگ بسکتبال!

سه شنبه در نیون سوئیس قرار است در مورد وضعیت برگزاری ادامه چمپیونزلیگ و لیگ اروپا تصمیم گیری شود.

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا یوفا تصمیم به تعویق یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا گرفت.

وضعیت صعود 4 تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شده بود ولی این هفته باید 4 بازی دیگر برگزار می شد تا تکلیف 4 تیم دیگر هم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز قرار بود پنجشنبه همین هفته به انجام برسد ولی همه این بازی ها سه هفته به تعویق افتادند.

 

 

 

 

قرار است سه شنبه پیش رو یوفا در مورد شکل برگزاری ادامه این رقابت ها تصمیم گیری کند هرچند این احتمال هم وجود دارد که در صورت ادامه اپیدمی، هر دو تورنمنت نیمه کاره به اتمام برسد.

 

طبق ادعای آاس، یکی از طرح ها برای تعیین قهرمان چمپیونزلیگ و نیز لیگ اروپا مشابه بسکتبال یورو لیگ است که به آن "فاینال فور"، می گویند. به این ترتیب که 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی در یک شهر به مصاف هم می روند. برای تعیین قهرمان، دو بازی نیمه نهایی و سپس یک بازی فینال برگزار خواهد شد. شهر برگزاری "فاینال فور" لیگ قهرمانان، استانبول و میزبان فاینال فور لیگ اروپا نیز گدانسک خواهد بود.

باید دید این طرح می تواند 55 عضو یوفا را متقاعد کند یا خیر؟ اگر چنین شود، رقابت ها به سریع ترین شکل خود پایان خواهد یافت.

 

 

یوفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا یوفا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ