Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازهمین قسمت از نسیم حیات با موضوع «دیپلماسی آب»، به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی ساعت ۲۲، یکشنبه ۲۵ اسفندماه روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

مروری اجمالی بر تاریخ منازعات بین‌المللی حاکی از آن است که اغلب جنگ ها و مخاصمات رخ داده ریشه در منابع طبیعی داشته است. گاهی مستقیم و گاهی هم غیرمستقیم! تا پیش از این عمده منازعات بر سر طلا، نفت، گاز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بود، ولی امروزه بحران کم‌آبی و زیاده‌خواهی برخی دولت ها دارد جهان را وارد فاز جدیدی از اختلافات می کند.

در یازدهمین قسمت از نسیم حیات به موضوع دیپلماسی در حوزه آب پرداخته خواهد شد. به اینکه اگر اختلافات با برخی کشورهای همسایه بر سر رودهای مشترک از طریق دیپلماسی و ابزارهای حقوق بین‌الملل حل نشود، ممکن است کار به جاهای باریکی بکشد!

در آخرین قسمت از فصل اول نسیم حیات، دکتر حجت میان آبادی استادیار مهندسی آب دانشگاه تربیت مدرس و مهندس محمدیوسف انصاری رنانی پژوهشگر مجتمع فناوری های پیشرفته آب و انرژی این برنامه را همراهی خواهند کرد.

نسیم حیات کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی و اجرای اسماعیل باستانی از ساعت ۲۲ یکشنبه ۲۵ اسفندماه به مدت ۵۰ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. این برنامه در مجموعه پیام‌رسان حکمت و اندیشه تولید شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: نسیم حیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه دوسیما هک شده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است و هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده‌ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902727

دیگر خبرها

  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش