Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دو میدانی خراسان رضوی گفت: انتخابات فدراسیون با حواشی بسیاری برگزاری شد و البته بهتر که این اتفاق افتاد چرا که بلاتکلیفی فدراسیون به هیات‌های استانی و ورزشکاران صدمه می‌زند.

امیرعلی سعادتمند درگفت‌وگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد، درخصوص برگزاری مجمع انتخاب رئیس فدراسیون دوومیدانی و حضور یک فرد جدید در راس این فدراسیون اظهار کرد: انتخابات فدراسیون با حواشی بسیاری برگزار شد و البته بهتر که این اتفاق افتاد چون بلاتکلیفی فدراسیون به هیات‌های استانی و ورزشکاران صدمه می‌زد، خداراشکر که فضای مجازی و دامنه اطلاعات وسیعی که در آن به اشتراک گذاشته می‌شود وجود دارد تا کسی نتواند پنهان کاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی افزود: به دلیل بیماری نتوانستم در تهران حضور پیدا کنم و دبیر و عضو هیات رییسه به عنوان نماینده خراسان رضوی در مجمع حاضر شد، می‌دانستم که امکان لغو مجمع با شیطنت‌هایی وجود دارد و از طریق فضای مجازی اخبار را دنبال کردم و خوشبختانه مجمع به همت و تصمیم قاطع دکتر علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که وظیفه دارم مراتب سپاس خود را به ایشان تقدیم کنم.

وی ادامه داد: می‌توانید سری به فضای مجازی بزنید و خواهید دید که پس از انتخاب داوری به عنوان رئیس فدراسیون ورزشکاران و مربیان چقدر از آمدن او خوش حال شدند و جانی دوباره به دوومیدانی کشور بخشیده شد.

سعادتمند در خصوص وضعیت شاهین مهردلان گفت: ما تا کنون با هزینه هیات و بودجه استان از او و مربی‌اش حمایت کردیم و حالا تبدیل به یکی از رکوردداران کشور و آسیا شده است اما از این پس داوری قول حمایت کامل از وی داده است.

رئیس هیات دو‌ومیدانی خراسان رضوی ادامه داد: من داوری را به خوبی می‌شناسم و با او کار کردم، او مرحله به مرحله سطوح مدیریتی را طی کرده و ارتباطات خوبی دارد، البته نباید فراموش کنیم او ورزشکار همین رشته بوده و از زمین‌های خاکی کارش را آغاز کرده و حالا به جایی رسیده که با شناخت کامل از مشکلات و خواسته‌های مربیان، ورزشکاران و هیات‌های استانی می‌تواند مشکلاتشان را به درستی تحلیل و چاره اندیشی کند، از آمدن او خوشحالم و امیدوارم دوباره دوومیدانی و ورزشکاران خوبی که در این عرصه داریم با برنامه‌ریزی‌های صحیح به جایگاه‌های بالای آسیا و جهان دست یابند.

وی گفت: از داوری توقع دارم فدراسیون دو و میدانی را به سازمانی قدرتمند مبدل کند که در تمامی زمینه‌ها رشته اول المپیک را بسط و گسترش دهد تا بتواند به عنوان یک رشته پر مدال در سرافرازی و قدرت نمایی صلح آمیز به کشور عزیزمان کمک کند.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: دوومیدانی فضای مجازی مشهد خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی