Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بازدید از خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک‌ اظهار کرد: کارکنان سازمان صنایع دفاع و بخش‌هایی که در راه مبارزه با ویروس کرونا با عشق و علاقه مشغول به فعالیت شبانه‌روزی هستند، کارشان به عنوان یک حسنه و یک عمل صالح نوشته خواهد شد و بنا به فرمایش رسول اکرم (ص) هیچ چیز ارزشش بالاتر ازاین نیست که ما بتوانیم از مردم و ملّتمان مراقبت بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صنایع دفاعی همچون دوران دفاع مقدس امروز هم در سنگری دیگر مجاهدانه در تلاش است، تصریح کرد: این سازمان در این شرایط که نیاز مردم به محصولات بهداشتی بیش از گذشته است با روحیه جهادی و بسیجی برای خدمت رسانی به مردم وارد عرصه شده و از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

حجت الاسلام آقاجانپور در بازدید از خطوط تولید مواد ضد عفونی با ابراز خرسندی از تولید روزانه بیش از ۱۰۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی ادامه داد: وزارت دفاع تا برقراری آرامش و کنترل کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همچنین در بازدید از خطوط تولید ماسک‌های فیلتردار گفت: این ماسک‌ها در دو مدل N ۹۵ و ۷۵۰ طراحی و با تولیدروزانه ۳۰ هزار ماسک در اختیار دستگاه‌های مسئول قرار داده شده است.

او با بیان اینکه کارکنان صنعت دفاعی همواره آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند، افزود: نیرو‌های مسلح مکتبی، ارزشی، متعهد و مخلص نیرو‌های مسلح در همه آوردگاه‌های حساس اجتماعی در کنار مردم بوده و خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور افزود: امروز عملکرد وزارت دفاع مصداق عینی مدیریت جهادی است که این مدیریت تحت فرماندهی، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای محقق و به بلوغ رسیده است.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه نیرو‌های مسلح همواره از مردم و برای مردم بوده اند، ادامه داد: یرو‌های مسلحِ ولایی و انقلابی به عنوان پیشانی خط مبارزه در هر جبهه ای، در راه اعتلای وطن، عزت و سربلندی میهن عزیزمان جانفشانی می‌کنند تا کشور از هرگزندی مصون بماند.

او با اشاره به تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: با استقاده از ظرفیت و توانمندی‌های غنی نیرو‌های مسلح، هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و بازگشت آرامش کامل به جامعه خواهیم بود که این مهم نیازمند همکاری مردم شریف ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع کرونا ویروس ستاد کل نیروهای مسلح نیرو های مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد