Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:15:54 GMT

راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۵۳۸۲

راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در مشهد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا آذریان ظهر امروز در حاشیه رزمایش با ولایت تا شهادت، برگزاری رزمایش را پیرو فرمان رهبری مبنی بر اینکه قرارگاه بهداشتی و درمانی تشکیل شود، دانست و گفت: اقدامات بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح با تدابیر ابلاغی از سوی استاندار انجام می‌شود.

وی به راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت اشاره کرد و افزود: از امروز این ایستگاه‌ها در راستای کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه شمالشرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بحث تست تب سنجی و دیگر اقدامات پیشگیرانه در ایستگاه‌های سلامت انجام می‌شود، ابراز کرد: همانطور که امنیت را برقرار می‌کنیم، باید برای سلامت جامعه هم کار کنیم.

امیر آذریان بیان کرد: ما به عنوان سرباز باید به سلامت مردم در این بحران با تدابیر رهبری به میدان آمده و کمک رسان باشیم.

وی از مردم خواست که با جدیت با ویروس کرونا برخورد کنند و همچون ما، با همه ارگان‌های دولتی و لشگری همکاری داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهداشتی و درمانی جامعه درمان مشهد نیروهای مسلح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی طهرانچی صبح سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح شبکه آزمایشگاهی مجتمع آموزشی سما با بیان اینکه بنا داریم به صورت حرفه ای آزمایشگاه داری کنیم، بیان کرد: در هر استان یک مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی و خدماتی پژوهشی در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم که این اتفاق در استان البرز رقم خورد و مجموعه آزمایشگاهی افتتاح شد که امید است منافع آن به مردم و منطقه برسد، عنوان کرد: آزمایشگاه های استانداردی که بتوانند خدمات استاندارد ارائه دهند، سرمایه دانشگاه را به صورت فعال و در خدمت صنعت و مردم در می آورند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به قرارگیری فرودگاه بین المللی پیام در البرز این استان می تواند یکسری آزمایشگاه های صادرات را نیز پشتیبانی کند. آزمایشگاه های این حوزه باید استانداردهای اروپایی و مورد نیاز برای صادرات را نیز اخذ کنند که مقدمه آن تشکیل این مرکز آزمایشگاهی بود.

طهرانچی مجموعه آزمایشگاهی که امروز افتتاح شد در حوزه های غذا، بیوتکنولوژی، امور متناسب با کشاورزی و وزارت بهداشت و نیز علوم پزشکی فعالیت می کند، مطرح کرد: با توجه به اینکه نوآوری لزوماً نو بودن نیست بلکه اتصال دادن مجموعه ها به یکدیگر برای ارائه خدمات است، شیرازه و شاکله این مجموعه برای من جذاب بود.

کد خبر 6092923

دیگر خبرها

  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد