Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان ظهر یکشنبه در جلسه بررسی و هماهنگی زیرساخت‌های منطقه گردشگری بند دره بیان کرد: بهسازی تفرجگاه بند دره از مطالبات دیرینه مردم بیرجند است که با انگیزه مدیران استان در اولویت برنامه‌های عمرانی دستگاه‌ها قرار گرفته است.

وی با تأکید بر رعایت قانون در اجرای کامل تمام بخش‌های طرح، بیان کرد: بهسازی محور دسترسی، تأمین روشنایی و… از جمله اقداماتی است که در فاز اول اجرا شده و به زودی به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، طرح توسعه تفرجگاه بند دره به این بخش خلاصه نمی‌شود و در فازهای بعدی ادامه خواهد یافت.

استاندار، تأمین زیرساخت‌ها را مهمترین اصل در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: باید شرایط به خوبی برای حضور سرمایه گذاران در بند دره فراهم کنیم.

معتمدیان ادامه داد: یکی از مسائل بسیار مهم در این تفرجگاه، توجه به گونه‌های مثمر و غیر مثمر بومی و مقاوم به اقلیم منطقه در توسعه فضای سبز منطقه است به گونه‌ای که بتواند ضمن زیباسازی محیط، معرف محصولات استان به گردشگران باشد.

وی ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را یکی از بخش‌های مورد تأکید در این طرح برشمرد و گفت: تقویت سیستم‌های آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت هم از تکالیف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گفته وی؛ تأمین روشنایی، ایجاد آلاچیق‌های مناسب، جدول گذاری مسیر و… از مواردی است که در طرح توسعه تفرجگاه بند دره دیده شده است.

همچنین مدیران دستگاه‌های مسئول در اجرای طرح توسعه بند دره در ابتدای این نشست به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداختند و از برنامه‌های خود برای بهسازی شرایط موجود گفتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارتباطات و فناوری اطلاعات روشنایی سرمایه گذاران فضای سبز قانون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بند دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، در این نشست درخصوص خدمات مخابراتی سطح شهر شاهرود و افزایش همکاری و تعاملات دو جانبه برای خدمات‌رسانی بهتر بحث و تبادل نظر شد.

مهندس مجید دارائی توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را شرط تحقق شهر هوشمند دانست و عنوان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و سرویس‌ها و خدمات مبتنی بر آن، به هیچ عنوان بدون تأمین زیرساخت‌های مخابراتی امکان‌پذیر نبوده و این توسعه نیازمند همکاری بیش از پیش مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری‌هاست.

مدیر مخابرات استان سمنان هدف برگزاری این نشست را صدور مجوزهای لازم جهت انجام عملیات اجرایی برای پروژه نجما و توسعه زیرساخت فیبرنوری (FTTH)، با محوریت افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در شهر شاهرود عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تمامی تلاش مجموعه مخابرات سمنان در جهت ارائه سرویس‌های با کیفیت به مشتریان است و در این راستا تعاملات و هماهنگی‌های دو طرفه درخصوص توسعه فیبرنوری با شهرداری صورت خواهد گرفت.

در ادامه مهندس احمدی، شهردار شاهرود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مخابرات استان، از تلاش‌های خالصانه مهندس دارائی و مدیریت و مجموعه مخابرات شهرستان شاهرود قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیر مالی مخابرات استان و مدیر مخابرات شهرستان شاهرود در محل شهرداری انجام شد، موضوع پروژه‌ی غیر هم‌سطح میدان ولایت شاهرود نیز عنوان و مورد بررسی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903122

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان