Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن از کشف یک کارگاه تولید دارو‌های بدنسازی غیرمجاز در رودهن با ۴۵ مورد داروی غیرمجاز خبر داد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حجت‌‎الاسلام والمسلمین علیرضا تقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودهن، با اشاره به کشف یک کارگاه تولید دارو‌های بدنسازی غیرمجاز در رودهن اظهار داشت: 45  مورد داروی غیرمجاز بدنسازی از یک کارگاه در رودهن کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس ادامه داد: در این زمینه 3 نفر دستگیر شده‌اند و پرونده نیز در دست بررسی است.

40 هزار لیتر الکل و دارو در استان مرکزی کشف و ضبط شدمصرف برخی داروها باعث تضعیف سیستم ایمنی و افزایش خطر ابتلا به کرونا می‌شود

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن همچنین افزود: این افراد روغن زیتون را در آمپول‌های بدن‌سازی جایگزین کرده و با برند خارجی در بازار پخش می‌کردند.

تقیان در پایان تأکید کرد: جزییات تکمیلی این پرونده در دست بررسی است و پس از نتیجه به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک کارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.
در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی