Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز و در شرایط شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان مهمترین دغدغه مسئولان جایگاه سوخت کمبود اقلام بهداشتی است و از عدم هماهنگی نهادها با آنها گِله دارند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، در ایامی که ویروس کرونا در منطقه کاشان شیوع پیدا کرده است، از جمله افرادی که در معرض این ویروس قرار دارند، کارکنان جایگاه‌های سوخت هستند و بر همین اساس استفاده از اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای این افراد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان جایگاه های سوخت کاشان تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت کارکنان خود به کار گرفتند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما کمبود این اقلام بهداشتی باعث شده است تا مشکلاتی را برای این افراد به وجود بیاورد و به نوعی تهدید برای آنان محسوب می‌شود.

یکی از متصدیان جایگاه‌های سوخت کاشان با بیان اینکه به صورت مرتب دستکش و ماسک توسط مسئول جایگاه تهیه و در اختیار ما قرار داده می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه در تهیه این اقلام بهداشتی بسیار کمبود وجود دارد به نحوی که برای مردم از پاکت‌های فریزی استفاده می‌کنیم.

یاسوج|کارگاه تولید ماسک توسط بانوان بسیجی به‌روایت تصاویرکرمان با چالش ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده روبه‌رو استآستین همتی که زنان اسدآبادی بالا زدند/ تولید روزانه هزار ماسک بهداشتی برای توزیع میان مردم منطقه

وی با بیان اینکه به شهروندان اطلاع رسانی کردیم تا حد ممکن از اخذ پول نقد خودداری می کنیم، افزود: در موارد معدودی و در زمانی که شهروندان کارت بانکی در اختیار نداشته باشند از پول نقد استفاده می کنیم اما درخواستی که داریم دستکش و ماسک را به ما برسانند.

این متصدی جایگاه سوخت با بیان اینکه برای شهروندان به دلیل کمبود دستکش از پاکت فریزر استفاده می کنیم، ابراز داشت: برای تهیه دستکش های یکبار مصرف با مشکلات متعددی رو به رو هستیم و علاوه بر آن نیز تاکید شده تا از اخذ پول نقد تا حد امکان خودداری شود.

یکی دیگر از متصدیان جایگاه‌های سوخت کاشان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه محیط جایگاه سوخت به صورت مرتب توسط مواد ضدعفونی کننده شست و شو داده می‌شود، اظهار داشت: کمبود ماسک و دستکش یکبار مصرف یکی از مهمترین معضلات ما در این برهه از زمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از تمام مسئولان درخواست داریم تا در حل این مشکل راه‌گشا باشند، افزود: به دلیل اینکه ما در فضای آزاد کار می‌کنیم بیشتر در معرض خطر هستیم و استفاده از ماسک و دستکش بیش از پیش توصیه می‌شود و از همه مسئولان درخواست می‌شود تا در تهیه این اقلام بهداشتی به مسئولان جایگاه کمک و یاری رسانند.

انتهای پیام/801/ف

R7760/P/S6,1369/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جایگاه های سوخت مسئولان جایگاه اقلام بهداشتی جایگاه سوخت سوخت کاشان پول نقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدکرم مرادی ظهر امروز افزایش قیمت کود شیمیایی را در سالجاری یکی دیگر از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت: متأسفانه با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود علاوه بر نگرانی کشاورزان، توان خرید عوامل توزیع کود نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: ۷۵ درصد اراضی کشاورزی اسدآباد خرد و زیر یک هکتار است که این مهم باعث شده است کشاورزان سهمیه کمتری از کود شیمیایی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی اسدآباد اظهار داشت: توزیع کود بهاره از دیماه سال گذشته در عوامل توزیع شروع و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه کود شهرستان ۹۵۰۰ تن است که طبق متراژ زمین بین کشاورزان توزیع می‌شود.

کد خبر 6089180

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است