Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه والنسیا که چند روز قبل در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان برابر تیم ایتالیایی آتالانتا به میدان رفته بود خبر داد که ۵ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی قبل ازکوئل گارای، مدافع این تیم، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ابتلا به ویروس کرونا خبر داده بود و این در حالی است که او به دلیل مصدومیتی که ماه قبل گریبانگیرش شد در هیچ یک از دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آتالانتا به میدان نرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای تایید که ۵ نفر از اعضای این تیم با تست مثبت ویروس کرونا روبرو شده اند که جز بازیکنان و اعضای کادر فنی هستند.

پیش از این هیچ یک از بازیکنان شاغل در لیگ اسپانیا به کرونا مبتلا نشده بودند و بازیکنان والنسیا اولین کسانی هستند که در بین تمامی تیم‌های حاضر در لالیگا به این بیماری دچار شده اند. شب گذشته دولت اسپانیا دستور داده بود که با توجه به افزایش شدید تعداد مبتلایان در روز‌های اخیر از تمامی کسانی که در هفته‌های قبل به خاک ایتالیا سفر کرده بودند، آزمایش کرونا به عمل بیاید

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت