Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@23:10:02 GMT

سلاخی پسر جوان در فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۵۹۰۲

حوادث رکنا:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قتل یک نفر به دلیل دادن آدرس اشتباه در شیراز خبر داد.

به گزارش رکنا ،سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در خیابان باهنر جنوبی شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که بنزین یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین در مسیر مذکور تمام شده و از یک عابر پیاده آدرس پمپ بنزین را سوال می‌کنند که پس از رسیدن به آدرسی که فرد رهگذر داده، متوجه می‌شوند که پمپ گاز می‌باشد و در همین حین همان فردی که به آن‌ها آدرس اشتباه داده را رویت و با او درگیر می‌شوند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این درگیری عابر پیاده با ضربات چاقو، راکب را مجروح و راهی بیمارستان می‌کند، گفت: مضروب ۲۶ ساله به دلیل شدت جراحات وارده از ناحیه گردن فوت می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاتل متواری همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل کنند تا شاهد حوادث دلخراش این چنینی نباشیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان قاتل حوادث اخبار حوادث قتل اشتباه فارس شیراز معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرونا عکس فیلم بیماری مردم تهران ویروس تولید کرونا در ایران پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در حاشیه بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش که صبح امروز در نازی آباد و با حضور شاکی و متهم برگزار شد؛ گفت: در بامداد آخرین روز فروردین ماه سال جاری، دو دختر جوان به همراه برادر خود در خیابان مدائن نازی‌آباذ در حال عبور بودند که چند شرور به این دختران متلک انداخته و مزاحمت ایجاد کردند.

برنا در خبری نوشت:وی افزود: پسری ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود به این متلک‌ها پاسخ داده و از خواهران خود دفاع کرد. در ادامه این ماجرا، این اراذل با قمه و چاقو به سمت این خواهرها و برادرشان حمله کردند که در همین حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و در اعتراض به درگیری اشرار با پسربچه ۱۲ ساله وارد ماجرا می‌شوند.

راستی با بیان اینکه خوشبختانه این پسر نوجوان و خواهرانشان از محل فرار کردند، گفت: همین اعتراض باعث می‌شود که بین این افراد و این اراذل و اوباش درگیری رخ دهد.

وی افزود: این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کرده و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس ادامه داد: یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخصی شده است.

راستی گفت: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند، اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد نکند. در نهایت این سه نفر از سوی ماموران بازداشت شدند و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904043

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور