Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: ایام نوروز هر سال در قالب طرح آرامش بهاری فعالیت‌های پررنگی در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شد، اما امسال به علت شیوع بیماری کرونا، مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مصطفی مجیدی افزود: در روز اول فروردین همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برنامه ویژه تحویل سال نو در صدا و سیمای قزوین پخش می‌شود که به همین منظور بناست در بقاع متبرکه و به ویژه امامزاده حسین (ع) قزوین فضایی را برای اجرای این برنامه فراهم کنیم که خاطره مردم را زنده کند.

او اضافه کرد: مراسم دعا خوانی و تحویل سال و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی را در دلِ برنامه سال تحویل صدا و سیمای قزوین در کنار بقعه امامزاده حسین (ع) خواهیم داشت و مردم را به صورت مجازی به زیارت امامزاده حسین (ع) خواهیم برد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: با وجود تعطیل بودن بقاع متبرکه، اما برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این اماکن مذهبی هر روز به صورت متناوب ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا بقاع متبرکه تحویل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر