Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در حکم رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است: 

جناب آقای علی‌اکبر رضایی! 

با عنایت به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی موجود، تعامل سازنده با رسانه‌های گروهی و مجازی به عنوان تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و همگام با سیاست‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت به منظور افزایش همگرایی و هم‌افزایی در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های تعیین‌شده و انعکاس به موقع و هوشمند عملکرد و اقدامات اجرایی وزارتخانه و سازمان‌های تابعه و همچنین تحکیم و تقویت حوزه ارتباطات و اطلاعات را نیز با بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها تلاش نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم ضمن هماهنگی با معاونان و مدیران وزارت متبوع و رعایت اصول قانونمنداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و ایجاد وحدت رویه اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های زیرمجموعه با رویکرد امیدآفرینی در ایفای وظایف محول اقدام نمایید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت علی اکبر رضایی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.   مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.   به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند