Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۲۵ اسفندماه روز شهردار پیامی صادر کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهندس مهدی باکری و روز شهردار پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

«۲۵ اسفند مصادف با سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام مهندس مهدی باکری است، بزرگ مردی که وجود خالصانه اش یکپارچه عشق به اسلام، میهن و مردمان این سرزمین بود، ایشان علاوه بر دلاورمردی در جبهه‌های حق علیه باطل، در جایگاه یک شهردار نیز، مدیری مدبر، متعهد، پرتلاش و محبوب و مردمی بود که اخلاق او در زمان مسئولیت زبانزد خاص و عام بود و فکورانه روز شهادت این بزرگمرد به عنوان «روز شهردار» نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز را به شهرداران گرانقدر کشور، به ویژه شهردار محترم و مدیران تلاشگر مناطق ۱۵ گانه کلانشهر اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این عزیزان صحت و سلامت توأم با تداوم حرکت در مسیر خدمت گزاری بی وقفه و صادقانه به مردم عزیز تمامی شهرهای کشور به ویژه شهروندان شریف نصف جهان را مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 415108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟