Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردبیل از جلوگیری از ورود خودروها با پلاک غیربومی در جاده سرچم و آستارا به اردبیل خبر داد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از ورودی‌های شهر اردبیل اظهارداشت: امروز در شورای تامین شهرستان اردبیل تصمیماتی برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا درشهراردبیل گرفته شد وقرارشد ازفردا محدودیت های ترافیکی در سطح شهراردبیل برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق هماهنگی های انجام گرفته از ورود خودروها با پلاک غیربومی از جاده سرچم وآستارا به اردبیل جلوگیری واعمال کنترل و محدودیت اجرا می شود که عوامل پلیس راه ،هلال احمر و مرکز بهداشت باجدیت این  طرح را اجرایی خواهند کرد.

فرماندار اردبیل گفت: ازمردم اردبیل تقاضا داریم دراین روز ها وتعطیلات عید به هیچ وجه سفر نرفته و در خانه بمانند و از دعوت مهمان نیز به اردبیل حتی برای منازل شخصی خودداری کنند و همه مراکز اقامتی، هتل‌ها و مناطق گردشگری شهرستان تعطیل بوده و عوامل انتظامی نیز بااقامتگاه‌های غیررسمی با جدیت برخورد خواهند کرد.

توقف یک روزه تست مثبت کرونا در اردبیل/292 نفر به دلیل احتمال ابتلا به کووید 19 در استان بستری هستنداردبیل|تمامی اصناف و بازاریان پارس‌آباد از 25 اسفندماه تا اطلاع ثانوی تعطیل شدضدعفونی تمامی جایگاه‌های سوخت استان اردبیل در دستور کار قرار گیر

امامی یگانه در خصوص تعطیلی اصناف وبازار اردبیل نیز افزود: باتوجه به حساسیت موضوع در شهرستان مرکز استان با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تصمیم گرفته شد از فردا کلیه اصناف ازساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر بارعایت موازین بهداشتی فعالیت کنند، ولی اصنافی که فروشنده اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم هستند، می‌توانند زمان فعالیت وساعت کار خود را افزایش نیز دهند.

وی بیان کرد: در تامین اقلام اساسی مردم از جمله نان  و سوخت و مایحتاج ضروری هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

فرماندار اردبیل از گشت و بازرسی 20اکیپ درشهر اردبیل برای جلوگیری  ازتجمع در فروشگاه‌ها و جلوگیری از تخلفات بهداشتی خبرداد و افزود: امیدواریم باهمکاری مردم و بازاریان و اجرای این طرح درپیشگیری ازشیوع ویروس کرونا درشهراردبیل و سلامت شهروندان گام مهمی برداشته شود.

رئیس شورای سلامت شهرستان اردبیل تصریح کرد: از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای از شرکت های مسافربری نیز خواسته شده از اعزام مسافر به استانهای پرخطر و بالعکس جلوگیری نمایند.

انتهای‌پیام/131/ت

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند.نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

دیگر خبرها

  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • سیلاب در جاده نیریز به دهچاه و در راه ماندن خودروها | ویدئو
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر