Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@03:32:47 GMT

بارش بادمجان در تهران؛ شوخی هالیوودی پر سر و صدا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۶۷۸۶

به گزارش «پارسینه»، از ظهر امروز ویدیو‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شدند با توضیح بارش بادمجان در غرب تهران.

نخستین ویدیوی منتشر شده از داخل یک خودرو ضبط شده است که در آن شخصی می‌گوید «الان سمت شهرکیم و از آسمان بادمجان می‌بارد.» اشاره او به «شهرک» احتمالا به «شهرک غرب» است.

پس از آن دو ویدیوی دیگر هم از بارش بادمجان منتشر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این ویدیو‌ها در نزدیکی برج میلاد ضبط شده است تا این گمان را که بارش بادمجان در غرب تهران بوده تقویت کند. ویدیوی دیگر هم از زاویه یک دوربین مدار بسته است.

آنچه درباره این ویدیو‌ها جالب توجه است این است که زمان آن‌ها بسیار کوتاه بوده و واکنش‌ها محدود به دویدن دو- سه نفر در محدوده تصویربرداری است که به نظر می‌رسد کاری از پیش هماهنگ شده باشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد.

محدود بودن خبر بارش بادمجان در غرب تهران به همین چند ویدیوی منتشر شده و عدم بازتاب آن از سوی افراد دیگر در شبکه‌های اجتماعی و یا رسانه‌های رسمی، ساختگی بودن آن‌ها را تقریبا قطعی می‌کند. اما این ویدیو‌ها واقعا کار چه کسی است؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که نخستین بار شخصی به نام «امین تقی پور»، قبل از ظهر امروز ویدیوی ضبط شده داخل خودرو را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. او خودش را در اینستاگرام طراح حرفه‌ای «جلوه‌های بصری» معرفی کرده و نمونه‌های دیگری از این شعبده‌های تصویری را هم منتشر کرده است.

ماکان مهرپویا در رابطه با ویدیوی منتشر شده توضیح بیشتری در توییتر ارائه می‌کند. او نوشته است: «دوست من امین تقی پور مدیر جلوه‌های ویژه است تو هالیوود، زمان درگذشت پدرش برگشت ایران و به خاطر کرونا پروازش کنسل شده و فعلا مونده. اینه که داره واسه مون سرگرمی‌های هالیوودی تولید می‌کنه فعلا».

مهرپویا که خودش را در توییتر کارگردان معرفی کرده، لینک صفحه تقی پور در سایت «آی ام دی بی»، مرجع اطلاعات سینمایی، را قرار داده است که مشخص می‌شود او در طراحی و ساخت جلوه‌های بصری فیلم‌های شناخته شده‌ای همچون جنگ برای سیاره میمون ها، بلید رانر ۲۰۴۹، مردان ایکس: مکاشفه، و شاه آرتور: افسانه شمشیر، حضور داشته است.

اگرچه بارش اشیاء، حیوانات و میوه‌ها در جریان طوفان و باد‌های شدید موضوع نادری نیستند، اما سال ۱۳۹۸ که با روز‌های غمزده شیوع کرونا رو به پایان است، با چنان اتفاقات عجیب و غریبی گره خورده است که بسیاری از افراد بارش بادمجان در آرامترین روز تهران را که نسیم خنکی هم در آن جریان نداشته است، باور می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تهران پشت پرده جلوه های بصری هالیوود جلوه های ویژه ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 منبع: آخرین خبر

tags # سید ابراهیم رئیسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو