Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا، اصغر مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تشریح آخرین وضعیت ویروس کرونا در جنوب کرمان اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه سال‌ جاری تاکنون ۲۴۷ مورد مشکوک در بیمارستان‌های جنوب کرمان بستری شدند که از این تعداد ۲۱۸ نفر (بیش از ۸۸ درصد) آنها ترخیص شده‌اند.
وی افزود افزود: ۱۱۷ نمونه‌گیری جدید انجام شده که ۱۱۰ مورد منفی و یک مورد هم مثبت اعلام شده و در انتظار ارسال جواب آزمایش ۶ مورد دیگر از مرکز استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به گفته مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان: با هفت مورد جدید مبتلا به کرونا در ۴۸ ساعت گذشته، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان کرمان به ۸۴ نفر رسید.

وی افزود: از روز گذشته تا امروز چهار نفر به دلیل این بیماری فوت کردند که سه مورد آن‌ها مربوط به کرمان و یک مورد مربوط به شهرستان رفسنجان است که میانگین سنی این افراد ۷۰ سال است.

در مجموع از ابتدای اپیدمی در استان تا کنون ۱۰ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جنوبی کرمان را تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان جیرفت بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان جیرفت بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرمان جیرفت بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران

بررسی داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ۸.۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا 13 اردیبهشت ماه امسال بیشترین کاهش بارش با منفی 43درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی 41.3 و 39.8 درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران 93.5 میلیمتر بوده است.

این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در 22 استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان،‌ سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد 54.2 درصدی، یزد 41.5 درصد و خراسان جنوبی با 19.7 درصد ثبت شده است.

به گزارش تسنیم، در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا 13 اردیبهشت ماه  بارندگی در کشور 8.9درصد کاهش یافته است. بر این اساس میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه اشاره شده 18.6 میلیمتر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است