Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا: سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به یک مساله جهانی تبدیل شده که علاوه بر ایران بیش از ۱۵۰کشور دنیا را درگیر خود کرده است، اظهارداشت: نیروی انتظامی با بسیج سرمایه‌های مادی و اجتماعی پلیس در صدد مهار و کنترل ویروس به منظور کاهش تلفات و خسارات احتمالی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این روزها اتاق جنگ روانی دشمنان،با القا کردن قرنطینه به دنبال تحریک مردم برای خرید و انبارکردن مایحتاج و اخلال در نظام توزیع اقلام اساسی است در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ برنامه ای برای قرنطینه کردن شهرها را نداشته و نیروی انتظامی چنین اقدامی را در دستور کار ندارد بلکه اعتقاد دارد این بیماری به مانند حوادث گذشته با از خودگذشتگی، همدلی و مشارکت ملی تمام شهروندان ، ان شاءالله مهار و کنترل خواهد شد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در فاز نخست با پیش بینی اقدامات پیشگیرانه، آموزشی و اطلاع رسانی تلاش شد تا هموطنان نسبت به ابعاد مختلف خطرات و تهدیدات این ویروس آشنا شده و روند خودمراقبتی را در پیش بگیرند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد نیروی انتظامی به عنوان یکی از اعضای قرارگاه امام رضا (ع) با بسیج امکانات و آماده باش تمامی ظرفیت انسانی خود در تلاش است با همکاری و مشارکت هموطنان عزیز زنجیره ابتلا و شیوع را قطع کرده و از خسارت به مردم عزیز جلوگیری کند.

سردار اشتری ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا ایثارگرانه انجام وظیفه می کنند، گفت: باید همکاران بارعایت همه جوانب بهداشتی ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام دهند و مراقب سلامتی خود باشند.

تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری پلیس قرنطینه کردن شهرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان، درتشریح جزئیات این خبر افزود: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر برای ارتقا امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش تردد خودروهای عبوری شش دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را برای بررسی متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بررسی این خودروها، ۱۵۲ تن کالای قاچاق که شامل ۱۰۲ تن کود شیمیایی، ۵۰ تن تراشه کشف و شش دستگاه خودرو کشنده توقیف و در این رابطه شش متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی مرجع قضائی شدند.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قاچاقچیان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6100965

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • هشدار درباره حریم مدارس
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان