Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم علوی روز یکشنبه در جلسه معارفه رییس اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی گناباد که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: یکپارچه‌سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی با هدف ارتقای خدمات این بخش در سطح کشور طی سالجاری مورد توجه وزارت نیرو قرار گرفت و روند یکپارچه سازی در استان خراسان رضوی از اسفندماه امسال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ادغام ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی هفت شهرستان استان خراسان رضوی تاکنون انجام شده و بقیه به تدریج در دست اقدام است و برای ارتقای خدمات در این بخش نیازمند بازنگری در سیستم اداری و خدمات رسانی در این بخشها هستیم.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خراسان رضوی کمبود منابع آبی و افزایش شوری و سختی آب و کمبود اعتبارات را از مشکلات مهم در آب‌رسانی به  مناطق شهری و روستایی خراسان رضوی برشمرد و گفت: تغییرات در حوزه های فنی با هدف ارتقای خدمات این بخش ضروری است.

علوی افزود: باید با هم افزایی بین بخشی برای ارتقای خدمات به مردم در مناطق شهری و روستایی استان خراسان رضوی تلاش کرد.

فرماندار گناباد هم در این معارفه گفت: مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب گناباد با ۹۰ درصد پیشرفت در دست اجراست و سرعت بخشی در تکمیل آن نیازمند توجه مسوولان ذیربط است.

حامد قربانی افزود: طرح ساخت مخزن آب روستای روشناوند که در آستانه ارتقا به بخش است از چندی قبل به مسوولان ارایه شده و هنوز محقق نشده است که باید با بذل عنایت مسوولان در آینده نزدیک شاهد احداث آن باشیم.

وی اضافه کرد: گناباد در زمینه اعتبارات آبرسانی روستایی در ردیف ۲۷ استان خراسان رضوی قرار دارد و این مورد اعتراض ماست و رفع این مشکل نیازمند توجه بیشتر مسوولان است و باید ضمن افزایش اعتبارات این بخش با احداث دو مجتمع آبرسانی روستایی مشکلات این مناطق کاهش یابد.

فرماندار گناباد گفت: یکپارچه‌سازی ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی گناباد موجب پویایی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به مردم در این مناطق شود.

با ادغام ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی گناباد هادی حیدرنیا به عنوان رییس این اداره معرفی شد.

 ۴۵ هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب شهری و روستایی قرار دارند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب گناباد وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب گناباد وزارت نیرو آب و فاضلاب گناباد وزارت نیرو آب و فاضلاب شهری و روستایی استان خراسان رضوی یکپارچه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزقاسمی ظهر چهارشنبه در بازدید از تاسیسات شرکت آبفای استان ایلام اظهار کرد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرای طرح‌های اساسی در پایداری آب شرب را به عنوان یک اولویت اصلی مد نظر قرار داده و سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز به سرعت این طرح‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان ایلام اجرا شده که نیاز است نگهداری و بهره‌برداری از این پروژه‌ها به نحو مطلوبی محقق شود.

جزقاسمی خاطرنشان‌کرد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا با حمایت‌های لازم، پروژه‌های اولویت دار این استان تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار گیرند.

محمد محمدی، مدیرعامل آبفای استان، در جریان این بازدید گفت: اولویت شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، تأمین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار شهرها و روستاها است که انتظار می‌رود در تأمین منابع و اعتبارات مورد نیاز در این حوزه همکاری‌های لازم انجام شود.

بازدید از ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، آبرسانی و تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی، تاسیسات آبرسانی شهر مهران، پایانه برکت، سیستم پیش تصفیه فاضلاب پایانه مرزی مهران، قرارگاه و پارکینگ اربعین، چاه‌های "دشت محسن آب"مهران، و بازدید تاسیسات آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان، از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه بود که مدیرعامل آبفای استان توضیحات لازم در خصوص هر پروژه را در زمان بازدید اعلام نمود.

علیرضا جزقاسمی، معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر دو روزه به استان ایلام به همراه مدیرعامل و معاونین آبفای استان از پروژه‌ها و تاسیسات امور آب و فاضلاب شهرهای ایلام، ملکشاهی، مهران و ایوان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

کد خبر 6094299

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند