Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت برای کاهش حضور شهروندان در معابر و اماکن عمومی شهر و اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا از شهردار درخواست دارم فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شهر بوشهر را متوقف کنند.

وی اضافه کرد: با توجه تعطیلی بازار بوشهر، در راستای حمایت از اصناف عوارض و بهای خدمات شهرداری همه کسبه بازار در ماه‌های اسفند و فروردین معاف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین عوارض و اجاره بها اماکن عمومی متعلق به شهرداری که تعطیل شده‌اند در راستای حمایت از این کسبه در ماه‌های اسفند و فروردین اخذ نشود تا این کسبه در شب عید دغدغه اجاره بها نداشته باشند.

دهدار بیان کرد: با توجه به شرایط اخیر، لایحه جایزه خوش حسابی برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت تمدید شد که نحوه محاسبه باید طبق عوارض سال ۹۸ باشد نه ۹۹ اگر نیاز به مصوبه جدید است، شهرداری لایحه اصلاحیه به شورا ارسال کند.

وی افزود: فعالیت اتوبوس‌های بین شهری محدود شده اما کاملاً متوقف نشده که از مدیریت ارشد استان ومدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها درخواست دارم جز در عرضه کالا و خدمات تردد همه اتوبوس‌های بین شهری متوقف شود.

رئیس شورای شهر بوشهر با قدردانی از زحمات شبانه روزی مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته، نیروی انتظامی، سپاه، مرکز بهداشت، هلال احمر و مجموعه خانه مشارکت‌های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا گفت: انشاالله با تلاش‌های همه مجموعه‌ها و همکاری بیشتر شهروندان شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

کد خبر 4879349

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر بوشهر ویروس کرونا بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد» این را وزیر امور خارجه ایران در پی سرکوب و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد. حسین امیرعبداللهیان امروز عنوان کرد که سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها شاهد برگزاری تظاهرات‌ دانشجویی در حمایت از فلسطین است که با برخورد خشن و سرکوب دانشجویان از سوی پلیس آمریکا همراه بوده و در همین خصوص پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. این تظاهرات ضد اسرائیلی با واکنش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز روبرو شد و آنچه در این دانشگاه‌ها رخ داده را «وحشتناک» خوانده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سرکوب دانشجویان و اساتید معترض در آمریکا را در راستای «تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل» و «گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان» خواند.وزیر خارجه بیان کرد: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد