Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، اشکان مرادی از پلمب مراکز فروش مرغ زنده در راستای مبارزه با انتقال ویروس کرونا در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و نیز بیماری های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، نیوکاسل و کرونا حائز اهمیت است، افزود: عدم توجه به نکات بهداشتی در دامداری و مرغداری ها و مراکز فروش دام و طیور و همچنین واحدهای عرضه فراورده های خام دامی خطرات و صدمات جدی را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مقابله با کرونا ویروس یک وظیفه همگانی است و بایست تک تک در این مبارزه همکاری لازم را داشته باشیم تا تلفات کمتر باشد و این بلا  از سر کشور و استان ما رفع شود، گفت: واحدهای غیرمجاز و متخلف عرضه و فروش مرغ زنده در ثلاث باباجانی از مورخ 24 اسفند سال جاری پلمب شده است و آمار نهایی آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: پلمب واحدهای متخلف و غیرمجاز فروش طیور زنده با همکاری ادارات ذیربط همچون فرمانداری، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، اصناف، صمت و اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی در دستور کار قرار گرفته است و در صورت تخطی با عوامل آن برخورد قانونی می‌شود.

مرادی با بیان اینکه شهرستان ثلاث باباجانی فاقد کشتار غیرمجاز دام است، خاطرنشان کرد: تعطیلی و پلمب واحدهای فروش مرغ زنده در راستای حفظ بهداشت و سلامت خواهد بود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیشگیری پلمب بیماری کرونا دامپزشکی کرمانشاه شهرستان ثلاث باباجانی فروش مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

مسعود فرخی در این باره اظهار کرد: افراد یا گروه‌هایی که به صورت غیرمجاز اجراکننده تورهای کلوپ سافاری هستند، از طریق واحد حقوقی، پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

وی پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجراکننده تورهای غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن  فضاهای تبلیغاتی آنان را از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از برگزاری تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، دانست و گفت: تاکنون سه جلسه تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضایی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

وی اظهار کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان، فرخی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تور کاذب مصر ۲۰۰ میلیون تومان! ورود به جنگل‌ های مازندران تا ۱۵ مهرماه ممنوع است

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد