Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@19:01:03 GMT

حمایت از خرید اینترنتی و تلفنی در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۷۵۵۴

حمایت از خرید اینترنتی و تلفنی در دستور کار است

ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان با اشاره به ضرورت کاهش سفرهای درون شهری، گفت: در همین راستا، حمایت از خرید اینترنتی و تلفنی در دستور کار استان قرار دارد.

حجت الله غلامی در چهاردهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: توصیه می‌کنیم شهروندان اصفهان خریدهای خود را به صورت تلفنی با اینترنت پیگیری کنند که در همین رابطه تلفن ۳۵۵۳ به منظور خرید تلفنی از فروشگاه‌های کوثر فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دریافت گزارش‌های متعدد در خصوص مشکلات بازار نجف آباد، گفت: قرار شد صرفا مغازه‌هایی که تخلفات بهداشتی دارند بسته شوند و آنهایی که مشکلی ندارند ساعات کارشان اضافه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به مصوبات پیشین این ستاد در زمینه کنترل و محدودسازی سفر به استان، گفت: تصمیم بر این شد که اقدامات توصیه‌ای و انگیزشی به منظور کاهش سفر بر اقدامات سلبی و ممانعتی تقدم داشته باشد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد وضعیت پایانه‌های زاینده رود، جی، صفه و کاوه بررسی شود و با هماهنگی لازم بین مبداء و مقصد و بررسی الزمات آن، حتی المقدور از فعالیت این پایانه‌ها در این ایام جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به تعطیلی برخی از مطب‌های پزشکان و قطع ارتباط بیماران با پزشکان در این ایام، گفت: مصوب شد با برنامه‌ریزی دانشگاه علوم‌پزشکی و سازمان نظام پزشکی اصفهان زمینه ارتباط بیماران و پزشکان به نحو مقتضی فراهم شود.

غلامی با اشاره به راه اندازی خط ۳۱۱۳ گفت: مردم به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص بیماری کرونا از طریق این سامانه تلفنی و قبل از آن از طریق سایت salamat.gov.ir نسبت به پایش علائم بیماری کرونا اقدام کنند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با هماهنگی صورت گرفته با بانک‌ها امکان به تعویق افتادن سه قسط از اقساط شرکت‌های خصوصی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در بحث توزیع اقلام بهداشتی با توجه به شرایط ویژه کاشان مقرر شد سهمیه ویژه‌ای برای این شهرستان در نظر گرفته شود.

غلامی ادامه داد: همچنین با توجه به تعطیلی بخش عمده‌ای از رسانه‌ها در فاصله ۲۵ اسفند تا ۱۵ فرودین، مقرر شد، صدا و سیمای استان اصفهان به منظور اطلاع رسانی صریح و شفاف، استودیو کرونا را راه اندازی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی اجتماعی کروناویروس مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در صفحه توییتر خود نوشت: ‏با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 849047 برچسب‌ها شهردارى تهران فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری