Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:34:16 GMT

آنری به ونگر گفت نمی توانم زیاد گل بزنم!

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۷۶۰۲

آنری به ونگر گفت نمی توانم زیاد گل بزنم!

یان رایت، ستاره سابق آرسنال در مورد دوران درخشان تیری آنری در این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تیری آنری را بهترین بازیکن تاریخ آرسنال می دانند و او با زدن 175 گل در 258 بازی رکورددار گلزنی در تاریخ این باشگاه به شمار می آید. یان رایت به تمجید از سبک بازی تیری آنری پرداخته و در مورد روزهای ابتدایی ورود او به رختکن آرسنال صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یان رایت گفت: "وقتی تیری آنری راهی آرسنال شد، به تازگی جام جهانی را نیز به دست آورده بود. همه در مورد این وینگر صحبت می کردند و آرسن ونگر او را معادل فوتبالی مایکل جردن توصیف می کرد. آنری همه کاری می توانست انجام دهد. آنری در چند بازی گلزنی نکرد، اما به یک باره در لیگ برتر اوج گرفت.

 

 

شرایط فیزیکی مناسب، سرعت، مهارت، آنری تشنه گلزنی بود. به یاد می آورم که آرسن ونگر گفت که قصد دارد آنری را برای آرسنال جذب کند، که آنری به او گفت من نمی توانم به اندازه کافی برای آرسنال گل بزنم و آرسن ونگر در پاسخ گفت که نگران نباش، موفق به گلزنی خواهی شد.

 

وقتی تیری آنری به فرم ایده آل رسید به راحتی موفق به گلزنی می شد. من هیچ خطایی در سبک بازی او نمی بینم و آنری هنوز رکورددار گلزنی در آرسنال است."

تیری آنری آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) یان رایت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا تیری آنری آرسنال آرسن ونگر سرمربی یان رایت تیری آنری آرسن ونگر یان رایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏