Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدامات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در چهار بخش انجام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام طاهری گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در چهار بخش شروع به فعالیت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام طاهری در ادامه افزود: اول فراخوان، دعوت و ساماندهی و سازماندهی گروه های جهادی صورت گرفت که در این بخش چهار دسته نیرو به کار گرفته شدند.

گروه اول: طلاب جهادی هم برای کمک به پرسنل سلامت و هم مراقبت معنوی

گروه دوم: به‌کارگیری دانشجویان پرستاری و خانواده طلابی که پرستاری خوانده‌اند برای کمک در پرستاری

گروه سوم: نیروهای مردمی جهت توزیع بسته‌های بهداشتی و ضد عفونی اماکن

گروه چهارم: ارتباط با گروه‌های جهادی مساجد جهت پشتیبانی و حمایت از جبهه سلامت 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: فعالیت دوم به‌کارگیری فضلا و کارشناسان مراکز علمی همچون مؤسسه امام خمینی بود برای تهیه محتوای مراقبت معنوی و آموزش طلاب برای این مراقبت و نیز تولید محتوا برای حفظ آرامش جامعه، روحیه پرستاران، و روحیه بیماران و در ادامه فعالیت سوم نشر محتواهای تولید شده در فضاهای مجازی بود که گروهی متشکل از اصحاب رسانه تشکیل شد و مطالب را از گروه بر می‌دارند در کانال‌های خود بارگذاری می‌نمایند.

وی درباره سایر فعالیت‌های صورت گرفته گفت: اقدام چهارم فعالیت‌های پشتیبانی در تولید ماسک، گان، آب معدنی، بسته‌های غذایی و بهداشتی بود که  توسط خیرین و گروه‌های جهادی و بسیج مساجد صورت گرفت و در بخشی دیگر با حمایت نهاد و جذب خیرین  و تلاش  گروه‌های جهادی ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی تهیه دیده شد و بین خانواده‌های کرونایی بی بضاعت و کارگرانی که از کار بیکار شدند توزیع شد.

وی در پایان افزود: همچنین سه گروه جهادی مشغول تولید ماسک، گان و آب معدنی هستند البته محدود، لازم به ذکر است این فعالیت‌ها با همکاری دانشکده سلامت و دین، دفتر مدد کاری دانشگاه و بسیج بوده است.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری شیوع ویروس کرونا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حجت الاسلام طاهری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی قم گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه