Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش این خبرگزاری، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان موافقت کرده است که مرزهای این کشور با سه کشور اروپایی یاد شده از فردا دوشنبه بسته شود.

ساعاتی پیش نیز «آنه گرت کرامپ کارن باوئر» وزیر دفاع آلمان از آمادگی ارتش این کشور برای همکاری با دولت برای مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد.

کارن باوئر همچنین با اشاره به فراخوان تمامی نیروهای ذخیره ارتش برای کمک به کادر درمانی خبر داد و افزود که از ۱۲۰ فرد مبتلا به کرونا در شامگاه جمعه ۱۲ نفر عضو کادر ارتش آلمان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که با هجوم مردم آلمان به داروخانه ها، مراکز فروش مواد خوراکی و بهداشتی ، بسیاری از فروشگاه ها و داروخانه ها با کمبود مایحتاج روبرو هستند.

بحران کرونا علاوه بر لغو کردن همایش ها، کارناوال ها، نمایشگاه های بین المللی و رویدادهای هنری و ورزشی در آلمان، دیدارهای سیاسی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به دنبال همه گیری بیماری کرونا در اروپا، صدراعظم آلمان دیدارش با روسای دولت‌های صربستان و لوکزامبورگ را لغو و دیدار ویدئو کنفرانسی را جایگزین آنها کرد.

صدراعظم آلمان دیدار حضوری خود با «الکساندر ووچیچ» رییس جمهوری صربستان در روز دوشنبه را لغو و به جای آن وعده برگزاری یک ویدئو کنفرانس را داد.

همچنین دیدار روز پنج شنبه «خاویر بتل» نخست وزیر لوکزامبورگ با مرکل در برلین نیز لغو و دیدار ویدیو کنفرانسی جایگزین آن شد.

پیشتر نیز «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان دیدار خود با همتایانش در گروه کشورهای «ویزگراد» (لهستان، جمهوری چک، مجارستان و اسلواکی) را به صورت ویدئو کفرانسی برگزار کرد.

برچسب‌ها آنگلا مرکل فرانسه آلمان اتریش پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آنگلا مرکل فرانسه آلمان اتریش آلمان آلمان آلمان آلمان آلمان آلمان آلمان آلمان آنگلا مرکل فرانسه آلمان اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده که هیچ نظارتی بر آن نیست، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ۵۷ مبتلا به تب کریمه کنگو در کشور

امین اسدی افزود: براساس آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت چهار نفر به تب کریمه کنگو مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

او از کاهش ۵۰ درصدی تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو خبر داد و افزود: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، کاهش تعداد مبتلایان نشان دهنده هشدارهای به موقع سازمان دامپزشکی به دامداران است.

اسدی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد کنه ها در فصل گرما به دامداران توصیه می شود که نسبت به سم پاشی اسطبل ها اقدام کنند و همواره از دست زدن و له کردن کنه ها با دست اجتناب کنند.

سخنگوی سازمان دامپزشکی با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای دامپزشکی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو افزود: به افراد توصیه می شود که از خوردن جگر و گوشت خام و نیم پخته خودداری کنند چراکه این ویروس مقاوم به حرارت نیست و با پختن به طور کامل از بین می رود.

او با تاکید بر اجتناب افراد از خرید دام کنار جاده گفت: با توجه به آنکه نظارت بهداشتی بر روی این دام ها نیست، از این رو به افراد توصیه می شود که از خرید دام و گوشت کنار جاده بواسطه آنکه تب کریمه کنگو بیماری مشترک دام و انسان است، به جد اجتناب کنند.

اسدی گفت: افراد در کشتارگاه ها نسبت به رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی اقدام کنند به طوریکه هنگام کشتار حتما از کلاه، دستکش و ماسک و عینک استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228868 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!