Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه حضور در سامانه ارتباطات مردمی دولت(سامد) در استان در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر خواسته‌های مردم در همین زمینه است که در قبال آن باید تمام جوانب مختلف را نیز سنجید.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه اجرایی استان ضمن ایجاد آرامش، حفظ سلامت مردم و برآورده‌کردن مطالبات آنان در چهارچوب قوانین و مقتضیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اظهار داشت: در این زمینه هم‌اکنون همدلی و همراهی خوبی بین مردم و مسوولان وجود دارد و امروز نیز بیشتر درخواست‌های مردمی در همین پیوند بود.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم حق و حقوقی دارند و تمام تلاش ما نیز احقاق آن است.
رضایی با اشاره به ضرورت پیش‌بینی تمهیدات لازم توسط شرکت‌ها، کارخانجات و ادارات دولتی و خصوصی برای کاهش نیروی انسانی خود در این روزها گفت: بهره‌گیری از ظرفیت دورکاری، مرخصی دادن به افراد دارای بیماری زمینه‌ای مثل دیابت، امراض قلبی و امثال آن، از راهکارهایی است که می توان در این مقطع استفاده کرد.
وی ادامه داد: البته مردم نیز باید آگاهی داشته باشند که هدف از این گونه تمهیدات در خانه ماندن آنهاست نه‌اینکه از فضای تعطیلی جاری برای خریدهای غیرضرور یا مسافرت و امثال آن استفاده کنند.
رضایی با بیان اینکه نوروز امسال، اصفهان مانند بسیاری از نقاط کشور و جهان با مشکل بیماری کرونا مواجه است، تصریح کرد: مردم دیگر استان‌ها بدانند که اصفهان مقصد خوبی برای سفر نیست و از سوی دیگر مردم اصفهان هم بدانند که برای حفظ جان خود و قطع زنجیره این بیماری باید از حضور در استان‌های دیگر خودداری کنند.
وی با اشاره به ضرورت پرهیز از خریدهای غیرضرور تاکید کرد: مردم خودشان باید این مساله را رعایت کنند و به‌عنوان مثال خرید یا تعویض طلا، خرید کیف و کفش، لباس و پارچه و امثال آن اگر در مقطع زمانی دیگری هم انجام شود، هیچ مشکلی برای فرد و جامعه بوجود نمی‌آورد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: البته برخی خریدها مثل مایحتاج خانه و خوراکی‌ها ضروری است لذا حتی فروشندگان این اقلام و بازارهای ارائه دهنده باید ساعات کاری خود را به منظور فرصت خدمات دهی بیشتر و کاهش جمعیت افزایش دهند.
رضایی ادامه داد: تصمیم‌گیری در باره تعطیلی اصناف نیاز به تدبیر دارد و به همه ابعاد باید به دقت توجه شود.
استاندار اصفهان صبح امروز با حضور در سامانه ارتباطات مردمی دولت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰، درخواست‌ها، دغدغه‌ها، سووالات، شکایات و مشکلات مردم در باره مسائل مختلف به‌ویژه بیماری کرونا را شنید و دستور پیگیری و رفع برخی از آنها را صادر کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان جهان دولتی و خصوصی کیف و کفش مشکلات مردم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود