Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی فیروزآبادی از ترخیص ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبرداد و گفت: متاسفانه تاکنون ۱۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» شامگاه (۲۵ اسفند) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: از مجموع ۲۸۶ نمونه آزمایش انجام شده تاکنون ۱۸۶ نمونه منفی و ۱۰۰ مورد مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به تفکیک آمار ۹ شهرستان‌‎ درگیر با ویروس کرونا در استان پرداخت و افزود: از مجموع مبتلایان، ۴۱ نفر در بیرجند، ۱۳ نفر در قاین، ۱۳ نفر در زیرکوه، ۱۶ نفر در طبس، ۱۰ نفر در فردوس، ۲ نفر در سرایان، یک نفر در درمیان، ۲ نفر در بشرویه، ۲ نفر در درمیان و یک نفر در سربیشه هستند.

 

وی با اعلام اینکه از مجموع مبتلایان ۶۰ نفر ترخیص شدند و دوره نقاهت خود را در منزل طی می کنند، ادامه داد: همچنین ۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و  تحت درمان هستند.

 

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۱۰ نفر افزایش یافته است، بیان کرد: از این تعداد ۶ نفر مربوط به بیرجند و ۴ نفر مربوط به شهرستان طبس است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از صدور ۴ مجوز تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: از امروز یک شرکت تولید ماسک را آغاز کرده که در صورت تایید برای این شرکت مجوز پخش صادر می شود.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز (یکشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا فوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خراسان جنوبي ۱۰ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • تاکنون تخلفات انتخاباتی خاصی در خراسان جنوبی نداشته‌ایم
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند