Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به تهیه بسته حمایتی برای اقشار محروم و آسیب‌دیده شغلی از کرونا گفت: دستورالعمل جامعی در این خصوص به استان‌ها تهیه و ابلاغ شده که بر این اساس قرار است سه بسته حمایتی برای اقشار آسیب‌دیده مانند کارگران روزمزد، دستفروشان و … در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعداد این افراد  در مجموع به ۷ میلیون نفر می‌رسد، افزود: یکی از بسته‌های حمایتی تا پایان سال و دو بسته دیگر نیز در سال آینده به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌شود.

 جمع‌آوری ۳۲۳ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری امسال نیز گفت: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده تا دیروز ۳۲۳ میلیارد تومان برآورد شده که شامل کمک‌های نقدی و کالایی است.

بختیاری با بیان اینکه این کمک‌ها در ۱۰ هزار پایگاه و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور با روش‌های غیرحضوری و حضوری جمع‌آوری شده است اظهار کرد: میزان نهایی کمک‌ها به زودی اعلام می‌شود. همچنین امسال میزان کمک‌های خیرین ۲۸ درصد رشد داشته است.

اختصاص ۳۰ میلیارد از سوی بنیاد مستضعفان به مددجویان برای پیشگیری از کرونا

بختیاری با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان برای مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته است ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های این بودجه برای پیشگیری از ابتلا کرونا با اولویت بیماران صعب العلاج و سالمندان با هماهنگی ستاد اجرایی صرف می‌شود.

تمدید مهلت دفترچه‌های درمانی مددجویان تا پایان فروردین/ نیازی به مراجعه حضوری نیست

وی با تاکید بر اینکه مواد ضدعفونی کننده مانند شوینده، الکل و ... نیز در اختیار مددجویان قرار گرفته است، تصریح کرد: تمامی مددجویان کمیته امداد از سوی سازمان بیمه سلامت تحت پوشش قرار گرفته‌اند. دفترچه این مددجویان تا پایان فروردین ماه تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر وجود ندارد.

اقدامات کمیته امداد برای سیل‌زدگان آذربایجان

رئیس کمیته امداد در ادامه به تشریح اقدامات این نهاد در خصوص مددجویان زلزله‌زده آذربایجان و سیل‌زدگان جنوب کشور پرداخت و گفت: تاکنون ۱۵ هزار واحد مسکونی برای سیل زدگان تکمیل و به آنها واگذار شده است.   ۱۰ هزار واحد تخریبی نیز در دست ساخت است که تا پایان خرداد سال آینده تحویل داده می شود.

به گفته بختیاری در سال جاری ۶ هزار میلیارد تسهیلات برای اشتغال مددجویان پرداخت شده است و ۱۶۸ هزار شغل تا روز گذشته ایجاد شده چرا که موضوع اشتغال از محورهای اصلی کمیته امداد است.

کد خبر 492867 برچسب‌ها سبد حمایتی کمیته امداد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سبد حمایتی کمیته امداد کمیته امداد تا پایان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ شمالی گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد در سال گذشته ۲۶۰۰ متر مربع فرش به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال بافتند.

مجید الهی راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند.

وی افزود: بیشترین فعالان این صنعت مربوط به شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان،  جرگلان، گرمه، فاروج است.

به گفته الهی راد، هم اکنون ۶ راهبر شغلی در حوزه فرش و صنایع دستی با این نهاد همکاری دارند.

وی تصریح کرد: وظیفه آموزش، راه اندازی کارگاه های فرش، تأمین مواد اولیه مرغوب، نظارت و کنترل کیفی بر تولیدات بافندگان و بازاریابی و فرش محصولات بافندگان از جمله اقداماتی است که توسط این راهبران انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: فرش‌های تولید شده زیر نظر راهبران شغلی طرف قرارداد امداد و یا به صورت مستقیم زیر نظر راهبران شغلی در بازارهای داخلی استان و یا استان های همجوار به بالاترین قیمت خریداری می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رویکرد کمیته امداد این است که با آموزش فرد و در عین حال اعطای تسهیلات فرصتی ایجاد کند تا فرد نیازمند بتواند شغلی برای خود ایجاد و به خودکفایی برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی