Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا طی چند ماه اخیر از کشور چین شیوع پیدا کرده و افراد بسیاری را در سراسر جهان مبتلا کرده است. به طوری که بیشترین آمار مرگ‌ومیر در جهان طی ماه‌های اخیر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بوده است. بسیاری از افراد سودجو پس از پیدایش ویروس کرونا با ترفندها و نشر اخباری که شواهد و مدارک علمی معتبر ندارد، بازار داغی را برای فروش محصولاتشان فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوالی که به تازگی با آن مواجهیم این است که آیا قرقره کردن دهان‌شویه از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند؟

سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به این سوال جواب منفی داده است؛ چراکه هیچ مدرک و شواهدی وجود ندارد که نشان دهد قرقره کردن مایع دهان‌شویه در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا مفید است. 

برخی برندهای دهان‌شویه می‌تواند بعضی از میکروب‌ها را برای مدت چند دقیقه در بزاق دهان از بین ببرد. با این حال به این معنی نیست که مایع دهان‌شویه می‌تواند جلو ابتلا به ویروس کرونای جدید را بگیرد.

کد خبر 492963 برچسب‌ها پیشگیری كروناويروس سازمان بهداشت جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیشگیری كروناويروس سازمان بهداشت جهانی ابتلا به ویروس کرونا دهان شویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳