Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@23:29:42 GMT

ورود 300 هزار ماسک از چین به تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۷۹۷۲

به گزارش فارس، عبدالرضا دادبود عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در خصوص آخرین وضعیت ارسال ماسک توسط شهردار گوانگو چین به شهرداری گرگان، اظهار کرد: این محموله شامل ۳۰۰ هزار ماسک و ۲۰۰ دستگاه تب‌سنج است که این محموله از طریق مرز هوایی وارد تهران شده است.

وی ادامه داد: این بار هنوز از گمرک فرودگاه خارج نشده و دلیل آن این است که ناظر وزارت بهداشت برای تائید کل اقلام هنوز حاضر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار گرگان تصریح کرد: اما در نهایت این بار تحویل هیات امنای ارزی وزارت بهداشت خواهد شد و ما باید از آن طریق رسیدگی کنیم تا این محموله را تحویل بگیریم.

دادبود بیان کرد: این موضوع به دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام و مکتوب به استانداری گلستان اعلام شده و همکاران ما نیز در تهران پیگیر موضوع هستند.

لازم به ذکر است، استاندار گلستان تاکید کرد موضوع را فردا از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است، این محموله در راستای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی شهرداری گرگان و شهرداری گوانگجو چین برای شهرداری گرگان ارسال شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه  ساعت ۲۲:۱۵ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت در سالن بسکتبال سالن نوفل نوحد بیروت آغاز شد و شهرداری گرگان با نتیجه یکصد بر ۷۸ مقابل الریاضی لبنان تن به شکست داد.

در نخستین دیدار این مرحله در بیروت، شهرداری گرگان ۹۵ بر ۶۰ نتیجه را به حریف واگذار کرده بود.

در دیدار دوم در تهران، شهرداری گرگان با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

در مرحله نهایی بسکتبال غرب آسیا، هر تیمی که به دو پیروزی از سه مسابقه دست یابد، قهرمان خواهد است و بدین ترتیب؛ الریاضی لبنان جام قهرمانی را از آن خود کرد.

حالا شهرداری گرگان باید خود را برای بازیهای فینال لیگ برتر بسکتبال کشور آماده کند.

بر اساس اعلام فدراسیون بازی نخست سری فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ به میزبانی گرگان برگزار می‌شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، بازی دوم نیز روز جمعه ۲۸ اردیبهشت به میزبانی شهرداری گرگان و بازی سوم روز چهارشنبه ۱۶ خرداد در تهران انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • تسویه ۲۰ همتی شهرداری تهران با بانک ها از طریق واریز و برداشت
  • شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد
  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان