Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  مهرداد ملک  با اشاره به شیوع کرونا و لزوم شست و شوی بیشتر دست‌ها با آب و صابون، گفت: در شرایط فعلی توصیه بسیاری بر شست و شوی دست با آب و صابون می‌شود که این امر به مرور می‌تواند آسیب‌هایی برای پوست دست به همراه داشته باشد.

او افزود: با توجه به این مسئله توصیه می‌شود افراد در وهله اول بیشتر از دستکش استفاده کنند تا کمتر مجبور شوند دست‌ها را با آب و صابون بشویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک بیانکرد: بهترین دستکش‌ها، دستکش "لاتکس" است و در مرحله بعد دستکش "وینیل" توصیه می‌شود، اما به هیچ عنوان استفاده از دستکش‌های نایلونی توصیه نمی‌شود، چرا که این دستکش‌ها هیچ اثر محافظتی نداشته و افراد با توهم اینکه دستکش دارند ممکن است حتی راحت‌تر به سطوح آلوده و خطرناک دست زده و بیشتر در معرض خطر قرار گیرند.

ملک افزود: در مرحله بعد افراد باید بلافاصله دست‌ها را با حوله یا دستمال خشک کنند و اجازه ندهند پوست دست در معرض تماس با هوا خشک شود، چرا که این امر خشکی پوست را تشدید می‌کند.

او با بیان اینکه استفاده از ژل ضدعفونی کننده و الکل باعث خشکی پوست دست و آسیب آن می‌شود، گفت: هیچ جایگزینی برای آب و صابون وجود ندارد و توصیه می‌شود افراد با وجود آب و صابون به هیچ عنوان برای تمیزی دست از ژل یا الکل استفاده نکنند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا امار مبتلایان به کرونا مواد ضدعفونی کننده پیشگیری از کرونا آب و صابون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر