Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:39:35 GMT

توزیع میوه شب عید از فردا در استان مرکزی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۳۹۹

توزیع میوه شب عید از فردا در استان مرکزی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسنی روز یکشنبه پیرامون برنامه ریزی برای تأمین و توزیع میوه شب عید در استان مرکزی اظهار داشت: میوه و مرکبات شب عید از فردا دوشنبه ۲۶ اسفند ماه در تمامی مراکز عرضه استان توزیع می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: توزیع میوه در مراکز عرضه از ۷ صبح آغاز می‌شود و تا مادامی که مشتری وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی افزود: نزدیک به صد غرفه در استان برای عرضه میوه شب عید در نظر گرفته شده است البته در امر توزیع واحدهای صنفی منتخب همکاری می‌کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در راستای تأمین میوه و مرکبات شب عید نزدیک به یک هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب در استان ذخیره سازی شده است.

وی در ارتباط با قیمت میوه شب عید در استان بیان کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب ۷ هزار تومان و پرتقال کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که آماده تحویل می‌باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: عملیات ضدعفونی میوه‌ها از مرحله حمل تا پیش از ورود به غرفه‌ها انجام می‌شود و شبکه بهداشت بر این روند به طور مستمر نظارت دارد و از مردم انتظار می‌رود نکات بهداشت فردی را رعایت کنند.

حسنی با اشاره به کیفیت خوب میوه‌های تهیه شده در استان بیان کرد: میوه‌هایی مانند پرتقال از استان‌های مازندران و سیب نیز از استان اصفهان تهیه شده است.

کد خبر 4879424

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی جواد حسنی میوه شب عید بوشهر ایلام ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا گرگان شهرکرد ماسک طبی احتکار قزوین شیراز استانداری سمنان زاهدان بیرجند مشهد استان مرکزی میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا، اظهار کرد: چهار نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای تعیین ۲ کرسی باقی مانده با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: اسامی این چهار نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به ترتیب حروف الفبا آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: از بامداد روز پنجشنبه مصادف با سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آمویی تصریح کرد: مهلت تبلیغات این نامزدها ۲۴ ساعت قبل از فرایند رأی گیری پایان خواهد گرفت.

آمویی با بیان اینکه انتخابات دور دوم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: روز رأی گیری دستگاه‌های اخذ رأی مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

گفتنی است، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

کد خبر 6094393

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود