Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:24:57 GMT

توزیع اقلام عید در ۴۳ نقطه از قشم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۵۶۷

توزیع اقلام عید در ۴۳ نقطه از قشم آغاز شد

فرماندار قشم گفت: کالاهای اساسی شب عید در ۴۳ نقطه از شهرستان قشم توسط عاملین توزیع با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد. ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علیرضا نصری امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای اساسی شب عید در 43 نقطه از شهرستان قشم توسط عاملین توزیع با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این کالاها شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و شکر است که از 15 روز گذشته در 26 نقطه از بخش  مرکزی، 5 نقطه بخش شهاب، 4 نقطه بخش حرا و 8 نقطه از شهر قشم توسط عاملین در توزیع است.

میوه بازار شب عید از فردا در استان مرکزی توزیع می‌شود؛ آماده‌سازی 100 غرفه عرضه میوه شب عید ‌تهران| آغاز عرضه فروش سیب و پرتقال با نرخ دولتی؛ 7000 تن میوه شب عید روانه بازار شدتوزیع میوه شب عید در استان اردبیل آغاز شد

فرماندار قشم با بیان اینکه 40 تن سهمیه گوشت، 60 تن مرغ‌ 150 تن شکر، 100 تن برنج برای شهرستان پیش بینی شده، افزود: توزیع میوه شب عید شامل سیب درختی و پرتقال از امروز آغاز شد.

نصری ادامه داد: 100 تن سهمیه میوه شب عید شهرستان در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط امسال احتمال توزیع مقدار کمتر از این می رود.

انتهای پیام/7558/ ز

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان

عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند.  
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.


رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.


سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان