Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا گودرزی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه مشترک استانداری تهران با رؤسای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف و انجمن‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق بررسی‌ها و جلسه‌ای که برگزار شد همه رؤسای اصناف موجودی‌های اقلام را اعلام کردند که در این خصوص اطمینان می‌دهیم که هیچ نگرانی درباره کمبود کالا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با بیان اینکه ساعت کار اصناف نانوایی‌ها و سوپر مارکت ها ی بزرگ تغییری نخواهند کرد و برخی افزایش نیز خواهند داشت گفت: این مأموریت به برخی از فروشگاه‌های بزرگ داده شده که تا پایان نوروز تا ۱۲ شب خدمت رسانی داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اعلام این نکته که هیچ گونه نگرانی برای کمبود اقلام وجود ندارد و تمام انبارها پر هستند افزود: این قول را به مردم می‌دهیم که تا ۶ ماه اینده در سطح استان تهران اقلام و کالاهای اساسی در انبارها موجود است.

بر اساس این گزارش رؤسای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در این جلسه اعلام کردند که هشت فروشگاه در پایتخت به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات می‌دهند و برخی از فروشگاه‌ها از امروز از هشت صبح تا ۹ شب باز خواهند بود.

لازم به ذکر است که در این جلسه عنوان شد که در زمینه تأمین ماکارونی بازار هیچ مشکلی وجود ندارد و در زمینه گوشت و مرغ نیز اعلام شد با وجود تعطیلی همه کشتارگاه‌ها تا ۳ ماه قادر به تأمین بازار با نیاز روزانه فعلی ۴۵۰ تن روزانه برای تأمین گوشت و مرغ مشکلی نیست و ۱۰ هزار تن گوشت و مرغ ذخیره داریم.

گفتنی است که در جلسه امروز به سهمیه چهار هزار تنی برنج و یک هزار و ۷۵۰ تنی شکر در تهران نیز اشاره شد و کفایت ذخیره گندم نیز مورد تاکید قرار گرفت، همچنین اعلام شد که تولید شرکت‌های شوینده و ضدعفونی هم سه برابر شده است و هیچ نگرانی بابت کمبود اقلام در بازار وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت خدمت رسانی نوروز فروشگاه وجود ندارد فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران

به‌دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم