Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@16:05:05 GMT

وزیر نیرو: بارش‌های شدیدی در راه است+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۶۷۶

‍‍‍‍‍‍

صراط:

رضا اردکانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مقایسه با پارسال هم که سال بسیار پربارشی در پنج دهه اخیر بود، بارش‌های امسال هفت درصد کمتر بود.

به گزارش شبکه خبر او یاد آوری کرد: سال آبی ۹۹-۹۸ را در مهر ماه ۹۸ به اتکای پیش‌بینی‌هایی که همکاران ما در سازمان هواشناسی انجام داده بودند، آغاز کردیم؛ به این معنا که پاییز در شرایط نرمال و کمی بیش از نرمال و زمستان در شرایط نرمال و کمی کمتر از نرمال از حیث بارش‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان افزود: با گذشت نیمی از سال آبی جاری، مجموع بارش‌های کشور افزون بر ۱۹۰ میلیمتر بوده که در مقایسه با متوسط بلندمدت حدود ۱۳درصد بیشتر است.

وزیر نیرو با بیان اینکه طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی در دو، سه هفته پیش رو، بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در نقاط مختلف خواهیم داشت، گفت: البته همکاران من در ستاد فرماندهی مدیریت سیلاب از چند هفته پیش تدارک لازم را دیده‌اند، وضعیت همه رودخانه‌ها و مخازن به‌طور دقیق پایش و دستورالعمل‌ها به شرکت‌های استانی ابلاغ شده و استانداران در جریان قرار دارند.

او تصریح کرد: با مراقبتی که به عمل خواهد آمد و همکاری مردم بویژه در حاشیه رودخانه‌ها سعی می‌شود حداکثر استفاده مثبت را از بارش‌ها ببریم و با خسارات مواجه نشویم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رضا اردکانیان هواشناسی وزیر نیرو صراط بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • پیام تشکر وزیر کشور برای یافتن یسنا
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد