Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مالک شهر خودرو می گوید به ازای هرروز تاخیر در پداخت رقم رضایت نامه گل محمدی توسط پرسپولیس، سرخپوشان باید یک میلیون خسارت دهند.
به گزارش آریا، پرداخت نکردن رقم انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس، ممکن است برای سرخپوشان دردسر ساز شود. یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم بعد از جدایی کالدرون از باشگاه شهر خودرو به پرسپولیس منتقل شد و قرار بود مسئولان باشگاه پرسپولیس رقم انتقال این مربی را چند روز پیش به باشگاه مشهدی پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد حمیداوی با اشاره به این موضوع گفت:
در قراردادی که با باشگاه پرسپولیس امضا کردیم، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان بابت عدم پرداخت حق انتقال در تاریخ مقرر ذکر شده و با توجه به اینکه قرار بود پرسپولیسی‌ها این رقم را مدتی پیش به ما پرداخت کنند این اتفاق رخ نداده، بنابراین باشگاه پرسپولیس باید خسارت یک و نیم میلیاردی را علاوه بر رقم صدور رضایتنامه، به باشگاه شهر خودرو پرداخت کند.
وی تأکید کرد: در این قرارداد همچنین در ازای هر روز تأخیر یک میلیون تومان جریمه درنظر گرفته شده که روی این موضوع هم اقدام خواهیم کرد.  

- مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس راه ندادن معاونش به دفتر اسپانسر را یکی از دلایل استعفایش عنوان کرد. به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، محمد حسن انصاری‌فرد در حالی در مصاحبه اخیر تلویزیونی خود مدعی شد معاونش را به ساختمان اسپانسر باشگاه پرسپولیس راه نداده‌اند که این قضیه دلیل منطقی داشته است.
دوشنبه هفته گذشته وقتی معاون باشگاه پرسپولیس در ساختمان اسپانسر این باشگاه حاضر می‌شود در مقابل درِ ورودی به وی اعلام می‌کنند ساختمان در حال ضد عفونی شدن به خاطر ویروس کروناست و فردی اجازه داخل شدن ندارد. این مسئله باعث می‌شود که انصاری‌فرد فکر کند دست‌هایی در کار است و برای همکاری باشگاه پرسپولیس و اسپانسرش کارشکنی‌هایی می‌شود.

- مهاجم استقلال در زمان تعطیلی لیگ هم به تمرینات بدنسازی اختصاصی می‌پردازد. یکی از بدشانسی‌های استقلال در ماه‌های اخیر آسیب دیدگی شیخ دیاباته، مهاجم بلند قامت و ماشین گلزنی این تیم بود که باعث شد بازیهای مهمی را در لیگ برتر و آسیا از دست بدهد. دیاباته که حتی در تعطیلات لیگ هم ایران را ترک نکرد تا مراحل درمانی اش را زیر نظر تیم پزشکی استقلال سپری کند، حالا با حل کامل مشکل آسیب دیدگی اش، وارد فاز جدید آماده سازی شده است.
دیاباته که مدت نسبتا زیادی را از تمرینات گروهی دور بوده، حالا از تعطیلات لیگ و تمرینات استفاده کرده و به صورت انفرادی تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده است. مهاجم آبی پوشان با شروع دوباره تمرینات این تیم قادر است در تمرین گروهی شرکت کرده و پا به پای دیگران تمرین کند.

- با اعلام کادر فنی تیم فوتبال استقلال تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا کادرفنی تیم فوتبال استقلال تمرینات این تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد. پیش از این قرار بود تمرینات آبی پوشان از فردا آغاز شود.

- مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: هیچ صحبتی از طرف سازمان لیگ با باشگاه استقلال درباره سرنوشت لیگ امسال نشده و مطالب منتشر شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست. به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: هیچ صحبتی از طرف سازمان لیگ با باشگاه استقلال درباره سرنوشت لیگ امسال نشده و مطالب منتشر شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست.
وی افزود: باشگاه استقلال در هر سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) مدعی قهرمانی است. در لیگ برتر 10 بازی باقیمانده دارد و با یک پیروزی احتمالی در بازی عقب افتاده به رده دوم جدول صعود می‌کند و هنوز شانس قهرمانی دارد.
نوری‌‌‌فر عنوان کرد: در باشگاه تا این لحظه هیچ بحثی درباره فروش بازیکنان مطرح نشده. در این روزها هم که فعلا هنوز مسائل مدیریتی باشگاه مشخص نشده. بنابراین به شایعات اهمیت ندهید. پس از مشخص شدن وضعیت هیات مدیره، باشگاه در تلاش است طی روزهای آینده به بازیکنان پرداختی داشته باشد اما فعلا چنین اتفاقی رخ نداده.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرخودرو گل محمدی شیخ دیاباته باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟