Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش و آموزش کشور زمان جدید برگزاری آزمون‌‌های کارشناسی ارشد و دکترای سال ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، براساس اطلاعیه سازمان سنجش، با توجه به بند 4 مصوبه ششمین جلسه مورخ 15 اسفند 98 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و نیز تعطیلی تمام مراکز آموزش عالی و به‌منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، برگزاری آزمون‌های مذکور سال 1399 به‌شرح ذیل تغییر پیدا کرد؛

آزمون دکتری صبح جمعه 9 خرداد سال 99 

آزمون کارشناسی ارشد پنجشنبه 22 و جمعه 23 خرداد 99 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخهای اعلام‌شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقباً برای هر آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود اقدام لازم را به‌عمل آورند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتری کارشناسی ارشد کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور

عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آخرین وضعیت اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در این شورا اظهار داشت: مصوبه تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مهرماه از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد.

وی افزود: اساسنامه این سازمان اصلاحاتی لازم داشت که در ستاد مربوطه در حال انجام است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز امیدواری کرد مصوبه نهایی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از اصلاحات لازم و تعطیلات از سوی رئیس جمهور ابلاغ شود.

وی تاکید کرد طبق این مصوبه سازمان سنجش آموزش کشور منحل نمی شود بلکه ارتقا می یابد.

به گزارش تسنیم، دهم مهر سال جاری رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه جلسه 883 این شورا را با عنوان تشکیل سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برای اجرا ابلاغ کرد.

بر اساس این مصوبه، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با هدف استقرار نظام جامع رصد، نظارت، ارزیابی، اعتبارسنجی، رتبه بندی و تضمین کیفیت در نظام آموزش کشور به صورت یک سازمان مستقل زیر نظر رئیس جمهور تشکیل می شود.

به گفته وزیر علوم پس از اینکه اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی شد، این سازمان از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منفک می‌شود و به یک سازمان مستقل که به صورت هیات امنایی مدیریت می‌شود، تبدیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پربحث‌ترین اخبار فناوری ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • زمان نام نویسی و برگزاری تمام آزمون‌های ۱۴۰۴ اعلام شد
  • برنامه زمانی فرآیند‌های مهم آزمون‌های سال ۱۴۰۴ اعلام شد+جزئیات
  • آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • جزئیات کنکور ۱۴۰۳؛ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین!
  • اعلام زمان ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ؛ جزئیات کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات کنکور ۱۴۰۳/ ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین آغاز می‌شود
  • بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین‌ماه