Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:21:12 GMT

پلمب هفت واحد گردشگری در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۷۸۹۲۴

پلمب هفت واحد گردشگری در آذربایجان‌شرقی

احمد حمزه زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در تاسیسات گردشگری که در ستادهای ملی و استانی مصوب شده است، ضمن نظارت دقیق و مستمر تیم‌های نظارتی بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن، برخورد لازم با واحدهای متخلف نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: طی روزهای ۱۵ الی ۲۴ اسفندماه ۹۸ ، بیش از ۱۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل، هتل آپارتمان، سفره خانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط اکیپ‌های نظارتی تلفیقی انجام‌شده است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای نظارتی که در روزهای مذکور از تأسیسات گردشگری استان به عمل آمده، ۷ واحد گردشگری به علت رعایت نکردن پروتکل‌های وزارت بهداشت در راستای مقابله با بیماری کرونا پلمب شد.

حمزه زاده در خاتمه، خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از تداوم هرگونه اعمال غیر بهداشتی و تهدید سلامتی مردم، طی بازدیدهای انجام گرفته ۲۰ مورد اخطار کتبی صادر شد، در این راستا همشهریان محترم نیز می توانند در صورت داشتن شکایت از واحدهای گردشگری، با شماره های ۳۵۵۴۶۰۴۰ و ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی گردشگری گردشگری استان وزارت بهداشت ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۷۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان